Spanish journal of marketing-ESIC

ISSN: 2444-9695, 2444-9709
País de edición: ESPAÑA
Ámbito: ECONOMÍA
C1 IDR 2022 ECONOMÍA
Número de publicaciones: 140 (59.3% citado)
Número de citas: 271 (46.5% autorreferencia)
Índice h: 7
Imagen de portada de la revista Spanish journal of marketing-ESIC

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2016 10 36
2017 17 50
2018 18 69
2019 20 58
2020 21 33
2021 20 19
2022 20 6
2023 14 0
2024 0 0

Indicadores Dialnet

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# Revista Ámbitos Afinidad
1
International Journal of Professional Business Review
International Journal of Professional Business Review
Int. J. Prof.Bus. Rev.
ECONOMÍA
0.037
2
European journal of management and business economics
European journal of management and business economics
ECONOMÍA
0.030
3
Management Letters / Cuadernos de Gestión
Management Letters / Cuadernos de Gestión
ECONOMÍA
0.022
4
Revista Venezolana de Gerencia
Revista Venezolana de Gerencia
RVG
0.022
5
European Research on Management and Business Economics
European Research on Management and Business Economics
ECONOMÍA
0.018
6
CBR
CBR
Consumer Behavior Review
0.018
7
593 Digital Publisher CEIT
593 Digital Publisher CEIT
ECONOMÍA
0.015
8
Estudios de economía aplicada
Estudios de economía aplicada
ECONOMÍA
0.015
9
Cuadernos de turismo
Cuadernos de turismo
ECONOMÍA
GEOGRAFÍA
0.011
10
Pasos
Pasos
Revista de Turismo y Patrimonio Cultural
ANTROPOLOGÍA
ECONOMÍA
0.011
11
Vivat Academia
Vivat Academia
COMUNICACIÓN
SOCIOLOGÍA
0.011
12
JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
DOCUMENTACIÓN
0.011
13
Contaduría y administración
Contaduría y administración
ECONOMÍA
0.011
14
VISUAL REVIEW
VISUAL REVIEW
International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual
0.011
15
Tourism & Management Studies
Tourism & Management Studies
ECONOMÍA
0.007
16
Razón y palabra
Razón y palabra
CIENCIAS SOCIALES
0.007
17
RIAT
RIAT
Revista Interamericana de Medioambiente y Turismo
ECONOMÍA
0.007
18
Fonseca, Journal of Communication
Fonseca, Journal of Communication
COMUNICACIÓN
0.007
19
Anagramas
Anagramas
Rumbos y sentidos de la comunicación
COMUNICACIÓN
0.007
20
Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos
Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos
ARTE
COMUNICACIÓN
0.007
21
Entramado
Entramado
CIENCIAS SOCIALES
0.007
22
Icono14
Icono14
COMUNICACIÓN
0.007
23
INNOVA Research Journal
INNOVA Research Journal
MULTIDISCIPLINAR
0.007
24
El profesional de la información
El profesional de la información
COMUNICACIÓN
DOCUMENTACIÓN
0.007
25
Revista de marketing y publicidad
Revista de marketing y publicidad
COMUNICACIÓN
0.007
26
COMPENDIUM
COMPENDIUM
Cuadernos de Economía y Administración
ECONOMÍA
0.007
27
UCJC Business & Society Review
UCJC Business & Society Review
ECONOMÍA
0.007
28
Cuadernos de Contabilidad
Cuadernos de Contabilidad
ECONOMÍA
0.004
29
Revista Electrónica Educare
Revista Electrónica Educare
EDUCACIÓN
0.004
30
Innovar
Innovar
revista de ciencias administrativas y sociales
ECONOMÍA
0.004
31
Rect@
Rect@
Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA
ECONOMÍA
0.004
32
Ius Humani
Ius Humani
Revista de Derecho
DERECHO
0.004
33
Revista Internacional de Relaciones Públicas
Revista Internacional de Relaciones Públicas
COMUNICACIÓN
0.004
34
Texto Livre
Texto Livre
Linguagem e Tecnologia
0.004
35
COMUNI@CCIÓN
COMUNI@CCIÓN
Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo
CIENCIAS SOCIALES
0.004
36
Universitas-XXI
Universitas-XXI
Revista de Ciencias Sociales y Humanas
MULTIDISCIPLINAR
0.004
37
Comunicación y sociedad = Communication & Society
Comunicación y sociedad = Communication & Society
COMUNICACIÓN
0.004
38
Opción
Opción
Revista de Ciencias Humanas y Sociales
MULTIDISCIPLINAR
0.004
39
Cuadernos de economía
Cuadernos de economía
Spanish Journal of Economics and Finance
ECONOMÍA
0.004
40
Criterio Libre
Criterio Libre
ECONOMÍA
0.004
41
Ambitos
Ambitos
Revista internacional de comunicación
COMUNICACIÓN
0.004
42
International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies
International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies
IJISEBC
INGENIERÍAS Y TECNOLOGÍA
0.004
43
Revista Amazonia Investiga
Revista Amazonia Investiga
0.004
44
Sociología y tecnociencia
Sociología y tecnociencia
Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
SOCIOLOGÍA
TRABAJO SOCIAL
0.004
45
Investigación administrativa
Investigación administrativa
0.004
46
PAAKAT
PAAKAT
Revista de Tecnología y Sociedad
COMUNICACIÓN
0.004
47
Investigaciones feministas
Investigaciones feministas
ESTUDIOS DE GÉNERO
SOCIOLOGÍA
0.004
48
Dimensión empresarial
Dimensión empresarial
ECONOMÍA
0.004
49
European Journal of Family Business
European Journal of Family Business
ECONOMÍA
0.004
# Anualidad Artículo Citas
1 2018
The impact of positive emotional experiences on eWOM generation and loyalty
The impact of positive emotional experiences on eWOM generation and loyalty Vol. 22 Núm. 2 Pág. 142-162
13
2 2017
Determinants of intention to use the mobile banking apps : an extension of the classic TAM model
Determinants of intention to use the mobile banking apps : an extension of the classic TAM model Vol. 21 Núm. 1 Pág. 25-38
11
3 2016
Eight social media challenges for marketing managers
Eight social media challenges for marketing managers Vol. 20 Núm. 2 Pág. 73-80
11
4 2018
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector Vol. 22 Núm. 1 Pág. 22-41
11
5 2016
‘‘Once upon a brand’’ : storytelling practices by Spanish brands
‘‘Once upon a brand’’ : storytelling practices by Spanish brands Vol. 20 Núm. 2 Pág. 115-131
10
6 2020
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 37-53
8
7 2018
Impulse buying behaviour : an online-offline comparative and the impact of social media
Impulse buying behaviour : an online-offline comparative and the impact of social media Vol. 22 Núm. 1 Pág. 42-62
8
8 2019
Increasing customer loyalty through customer engagement in the retail banking industry
Increasing customer loyalty through customer engagement in the retail banking industry Vol. 23 Núm. 3 Pág. 461-484
7
9 2019
Instagram Stories versus Facebook Wall : an advertising effectiveness analysis
Instagram Stories versus Facebook Wall : an advertising effectiveness analysis Vol. 23 Núm. 1 Pág. 69-94
7
10 2018
The role of technology in an omnichannel physical store : Assessing the moderating effect of gender
The role of technology in an omnichannel physical store : Assessing the moderating effect of gender Vol. 22 Núm. 1 Pág. 63-82
7
11 2019
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR
Engaging customers through user-and company-generated content on CSR Vol. 23 Núm. 3 Pág. 339-371
6
12 2018
Promoting customer brand engagement and brand loyalty through customer brand identification and value congruity
Promoting customer brand engagement and brand loyalty through customer brand identification and value congruity Vol. 22 Núm. 3 Pág. 319-337
6
13 2019
The impact of consumers’ positive online recommendations on the omnichannel webrooming experience
The impact of consumers’ positive online recommendations on the omnichannel webrooming experience Vol. 23 Núm. 3 Pág. 397-413
6
14 2017
This anthropomorphised brand is so loveable : the role of self-brand integration
This anthropomorphised brand is so loveable : the role of self-brand integration Vol. 21 Núm. 2 Pág. 89-101
6
15 2021
Understanding motivations to use online streaming services : integrating the technology acceptance model (TAM) and the uses and gratifications theory (UGT)
Understanding motivations to use online streaming services : integrating the technology acceptance model (TAM) and the uses and gratifications theory (UGT) Vol. 25 Núm. 2 Pág. 217-238
6
16 2016
Building trust in the leader of virtual work teams
Building trust in the leader of virtual work teams Vol. 20 Núm. 1 Pág. 58-70
5
17 2016
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand Vol. 20 Núm. 2 Pág. 104-114
5
18 2018
New challenges in brand management
New challenges in brand management Vol. 22 Núm. 3 Pág. 254-271
5
19 2018
Story of Aaker’s brand personality scale criticism
Story of Aaker’s brand personality scale criticism Vol. 22 Núm. 2 Pág. 203-230
5
20 2017
The influence of symbolic consumption on experience value and the use of virtual social networks
The influence of symbolic consumption on experience value and the use of virtual social networks Vol. 21 Núm. 1 Pág. 39-51
5
21 2021
A profile of mobile service users in a mature market : from “uninvolved pragmatics” to “potential switchers”
A profile of mobile service users in a mature market : from “uninvolved pragmatics” to “potential switchers” Vol. 25 Núm. 3 Pág. 425-445
4
22 2019
Antecedents and consequences ofluxury brand engagement insocial media
Antecedents and consequences ofluxury brand engagement insocial media Vol. 23 Núm. 2 Pág. 163-183
4
23 2018
Betting exclusively by private labels : could it have negative consequences for retailers?
Betting exclusively by private labels : could it have negative consequences for retailers? Vol. 22 Núm. 2 Pág. 183-202
4
24 2017
Consumer attitudes in the election of functional foods
Consumer attitudes in the election of functional foods Vol. 21 Núm. 1 Pág. 65-79
4
25 2019
Different kinds of researchs hoppers, different cognitive-affective consequences
Different kinds of researchs hoppers, different cognitive-affective consequences Vol. 23 Núm. 1 Pág. 45-68
4
26 2019
Enhancing rural destinations’ loyalty through relationship quality
Enhancing rural destinations’ loyalty through relationship quality Vol. 23 Núm. 2 Pág. 185-204
4
27 2017
Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy
Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy Vol. 21 Núm. 1 Pág. 4-25
4
28 2019
The moderating influence ofinvolvement with ICTs inmobile services
The moderating influence ofinvolvement with ICTs inmobile services Vol. 23 Núm. 1 Pág. 25-43
4
29 2020
The role of customer personality in satisfaction, attitude-to-brand and loyalty in mobile services
The role of customer personality in satisfaction, attitude-to-brand and loyalty in mobile services Vol. 24 Núm. 2 Pág. 155-175
4
30 2022
Advances in neuroscience and marketing : analyzing tool possibilities and research opportunities
Advances in neuroscience and marketing : analyzing tool possibilities and research opportunities Vol. 26 Núm. 1 Pág. 3-22
3
31 2019
Antecedents of brand hate in the fast food industry
Antecedents of brand hate in the fast food industry Vol. 23 Núm. 2 Pág. 227-248
3
32 2020
Brand orientation : a systematic literature review and research agenda
Brand orientation : a systematic literature review and research agenda Vol. 24 Núm. 1 Pág. 97-113
3
33 2018
Co-creation experiences in social media brand communities : Analyzing the main types of co-created experiences
Co-creation experiences in social media brand communities : Analyzing the main types of co-created experiences Vol. 22 Núm. 2 Pág. 122-141
3
34 2017
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value : evidence from the automobile industry
Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value : evidence from the automobile industry Vol. 21 Núm. 1 Pág. 39-53
3
35 2017
The influence of the types of media on the formation of perceived CSR
The influence of the types of media on the formation of perceived CSR Vol. 21 Núm. 1 Pág. 54-64
3
36 2020
Trust and loyalty in online brand communities
Trust and loyalty in online brand communities Vol. 24 Núm. 2 Pág. 177-191
3
37 2018
Understanding lovemark brands : dimensions and effect on brand loyalty in high-technology products
Understanding lovemark brands : dimensions and effect on brand loyalty in high-technology products Vol. 22 Núm. 3 Pág. 272-294
3
38 2021
Understanding the intention to revisit a destination by expanding the theory of planned behaviour (TPB)
Understanding the intention to revisit a destination by expanding the theory of planned behaviour (TPB) Vol. 25 Núm. 2 Pág. 282-311
3
39 2020
Antecedents of Generation Y consumers’ usage frequency of online consumer reviews
Antecedents of Generation Y consumers’ usage frequency of online consumer reviews Vol. 24 Núm. 2 Pág. 193-212
2
40 2020
Be a part of it : promoting WOM, eWOM, and content creation through customer identification
Be a part of it : promoting WOM, eWOM, and content creation through customer identification Vol. 24 Núm. 1 Pág. 55-71
2
41 2017
Blog influence and political activism : an emerging and integrative model
Blog influence and political activism : an emerging and integrative model Vol. 21 Núm. 2 Pág. 102-116
2
42 2020
Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in hospitality
Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in hospitality Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-246
2
43 2021
Combining sources of information to increase survey response rates
Combining sources of information to increase survey response rates Vol. 25 Núm. 1 Pág. 29-45
2
44 2017
Consumer’s perceptions of website’s utilitarian and hedonic attributes and online purchase intentions : a cognitive---affective attitude approach
Consumer’s perceptions of website’s utilitarian and hedonic attributes and online purchase intentions : a cognitive---affective attitude approach Vol. 21 Núm. 2 Pág. 73-88
2
45 2016
Decision making and erotic stimuli : an evolutionary perspective
Decision making and erotic stimuli : an evolutionary perspective Vol. 20 Núm. 1 Pág. 30-40
2
46 2017
Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context
Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context Vol. 21 Núm. 2 Pág. 131-145
2
47 2017
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry : analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry : analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts Vol. 21 Núm. 2 Pág. 117-130
2
48 2017
Introducing Personal Social Responsibility as a key element to upgrade CSR
Introducing Personal Social Responsibility as a key element to upgrade CSR Vol. 21 Núm. 2 Pág. 146-163
2
49 2019
Local, global and glocal consumer brand relationships
Local, global and glocal consumer brand relationships Vol. 23 Núm. 3 Pág. 437-459
2
50 2019
Omni-channel users and omni-channel customers : a segmentation analysis using distribution services
Omni-channel users and omni-channel customers : a segmentation analysis using distribution services Vol. 23 Núm. 3 Pág. 415-436
2
# Autor Citas
1
Belanche Gracia, Daniel
Belanche Gracia, Daniel
26
2
Delgado Ballester, Elena
Delgado Ballester, Elena
21
3
Ibáñez Sánchez, Sergio
Ibáñez Sánchez, Sergio
14
4
Orús Sanclemente, Carlos
Orús Sanclemente, Carlos
14
5
Bigné Alcañiz, José Enrique
Bigné Alcañiz, José Enrique
13
6
Cardona, José Ramón
Cardona, José Ramón
13
7
Salvi, Fabiana
Salvi, Fabiana
13
8
Serra Cantallops, Antoni
Serra Cantallops, Antoni
13
9
Castañeda García, José Alberto
Castañeda García, José Alberto
11
10
Climent Climent, S.
Climent Climent, S.
11
11
Hofacker, Charles F.
Hofacker, Charles F.
11
12
Liébana Cabanillas, Francisco
Liébana Cabanillas, Francisco
11
13
Martínez Suárez, Rocío
Martínez Suárez, Rocío
11
14
Muñoz Leiva, Francisco
Muñoz Leiva, Francisco
11
15
Valle Galindo, Andrea del
Valle Galindo, Andrea del
11
16
Fernández Sabiote, Estela
Fernández Sabiote, Estela
10
17
Aragoncillo, Laura
Aragoncillo, Laura
8
18
Calvo-Porral, Cristina
Calvo-Porral, Cristina
8
19
Flavián, Marta
Flavián, Marta
8
20
Ruiz Mafé, Carla
Ruiz Mafé, Carla
8
21
Cenjor, Isabel
Cenjor, Isabel
7
22
Currás Pérez, Rafael
Currás Pérez, Rafael
7
23
Estrada Guillén, Marta
Estrada Guillén, Marta
7
24
Guinalíu Blasco, Miguel
Guinalíu Blasco, Miguel
7
25
Juaneda Ayensa, Emma
Juaneda Ayensa, Emma
7
26
Martínez López, Francisco José
Martínez López, Francisco José
7
27
Moliner Tena, Miguel Ángel
Moliner Tena, Miguel Ángel
7
28
Monferrer Tirado, Diego
Monferrer Tirado, Diego
7
29
Mosquera de la Fuente, Ana
Mosquera de la Fuente, Ana
7
30
Olarte Pascual, Cristina
Olarte Pascual, Cristina
7
31
Pérez Rueda, Alfredo
Pérez Rueda, Alfredo
7
32
Sierra Murillo, Yolanda
Sierra Murillo, Yolanda
7
33
Badenes, Alberto
Badenes, Alberto
6
34
Camilleri, Mark Anthony
Camilleri, Mark Anthony
6
35
Falzon, Loredana
Falzon, Loredana
6
36
Gurrea Sarasa, Raquel
Gurrea Sarasa, Raquel
6
37
Molinillo Jiménez, Sebastián
Molinillo Jiménez, Sebastián
6
38
Palazón Vidal, María Dolores
Palazón Vidal, María Dolores
6
39
Parrey, Shakir Hussain
Parrey, Shakir Hussain
6
40
Peláez Muñoz, Jenny
Peláez Muñoz, Jenny
6
41
Rather, Raouf Ahmad
Rather, Raouf Ahmad
6
42
Tehseen, Shehnaz
Tehseen, Shehnaz
6
43
Campón Cerro, Ana María
Campón Cerro, Ana María
5
44
Hernández Mogollón, José Manuel
Hernández Mogollón, José Manuel
5
45
Jordán Blasco, Pau
Jordán Blasco, Pau
5
46
Kumar, Ajay
Kumar, Ajay
5
47
Luna Cortés, Gonzalo
Luna Cortés, Gonzalo
5
48
Rivera Alcamí, José Javier
Rivera Alcamí, José Javier
5
49
Veloutsou, Cleopatra
Veloutsou, Cleopatra
5
50
Alves, Helena
Alves, Helena
4
# Autor Citas
1
Loureiro, Sandra Maria Correia
Loureiro, Sandra Maria Correia
11
2
Bilro, Ricardo Godinho
Bilro, Ricardo Godinho
11
3
Ibáñez Sánchez, Sergio
Ibáñez Sánchez, Sergio
10
4
San Martín Gutiérrez, Sonia
San Martín Gutiérrez, Sonia
8
5
Flavián Blanco, Carlos
Flavián Blanco, Carlos
8
6
Guinalíu Blasco, Miguel
Guinalíu Blasco, Miguel
8
7
Jordán Blasco, Pau
Jordán Blasco, Pau
8
8
Belanche Gracia, Daniel
Belanche Gracia, Daniel
8
9
Delgado Ballester, Elena
Delgado Ballester, Elena
7
10
Prodanova, Jana
Prodanova, Jana
6
11
Abdelwahab, Dalia
Abdelwahab, Dalia
6
12
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
Jiménez Torres, Nadia Huitzilin
6
13
Angelino, Fernando José de Aires
Angelino, Fernando José de Aires
6
14
Daries Ramón, Natalia
Daries Ramón, Natalia
5
15
Flavián, Marta
Flavián, Marta
5
16
Cristóbal Fransi, Eduard
Cristóbal Fransi, Eduard
5
17
Mubushar, Muhammad
Mubushar, Muhammad
5
18
Falzon, Loredana
Falzon, Loredana
5
19
Gonçalves Filho, Cid
Gonçalves Filho, Cid
5
20
Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
5
21
Braga Chinelato, Flavia
Braga Chinelato, Flavia
5
22
Veloutsou, Cleopatra
Veloutsou, Cleopatra
5
23
Bt Jaafar, Norizan
Bt Jaafar, Norizan
5
24
Ab-Rahim, Rossazana
Ab-Rahim, Rossazana
5
25
Orús Sanclemente, Carlos
Orús Sanclemente, Carlos
5
26
Camilleri, Mark Anthony
Camilleri, Mark Anthony
5
27
Gurrea Sarasa, Raquel
Gurrea Sarasa, Raquel
5
28
Veloso Huertas, Mónica
Veloso Huertas, Mónica
4
29
Kumaravelu, Janani
Kumaravelu, Janani
4
30
Franco Valdez, Ana Dolores
Franco Valdez, Ana Dolores
4
31
Le, Minh T.H.
Le, Minh T.H.
4
32
Abbasi, Ghazanfar Ali
Abbasi, Ghazanfar Ali
4
33
Rialti, Riccardo
Rialti, Riccardo
4
34
Caliandro, Alessandro
Caliandro, Alessandro
4
35
Valdez Cervantes, Alfonso
Valdez Cervantes, Alfonso
4
36
Varela Neira, Concepción
Varela Neira, Concepción
4
37
Zollo, Lamberto
Zollo, Lamberto
4
38
Singh, Karpal Singh Dara
Singh, Karpal Singh Dara
4
39
Ciappei, Cristiano
Ciappei, Cristiano
4
40
Camoiras Rodríguez, Zaira
Camoiras Rodríguez, Zaira
4
41
Goh, Yen-Nee
Goh, Yen-Nee
4
42
Campón Cerro, Ana María
Campón Cerro, Ana María
4
43
Gómez Suárez, Mónica
Gómez Suárez, Mónica
4
44
Sánchez González, Irene
Sánchez González, Irene
3
45
Blasco López, María Francisca
Blasco López, María Francisca
3
46
Herrero Crespo, Ángel
Herrero Crespo, Ángel
3
47
Aldás Manzano, Joaquín
Aldás Manzano, Joaquín
3
48
Serra Cantallops, Antoni
Serra Cantallops, Antoni
3
49
Molinillo Jiménez, Sebastián
Molinillo Jiménez, Sebastián
3
50
Klerk, Natasha De
Klerk, Natasha De
3
# Revista Ámbitos Citas
1
Spanish journal of marketing-ESIC
Spanish journal of marketing-ESIC
ECONOMÍA
126
2
International Journal of Professional Business Review
International Journal of Professional Business Review
Int. J. Prof.Bus. Rev.
ECONOMÍA
10
3
European journal of management and business economics
European journal of management and business economics
ECONOMÍA
8
4
Management Letters / Cuadernos de Gestión
Management Letters / Cuadernos de Gestión
ECONOMÍA
6
5
Revista Venezolana de Gerencia
Revista Venezolana de Gerencia
RVG
6
6
European Research on Management and Business Economics
European Research on Management and Business Economics
ECONOMÍA
5
7
CBR
CBR
Consumer Behavior Review
5
8
593 Digital Publisher CEIT
593 Digital Publisher CEIT
ECONOMÍA
4
9
Estudios de economía aplicada
Estudios de economía aplicada
ECONOMÍA
4
10
Cuadernos de turismo
Cuadernos de turismo
ECONOMÍA
GEOGRAFÍA
3
11
Pasos
Pasos
Revista de Turismo y Patrimonio Cultural
ANTROPOLOGÍA
ECONOMÍA
3
12
Vivat Academia
Vivat Academia
COMUNICACIÓN
SOCIOLOGÍA
3
13
JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
DOCUMENTACIÓN
3
14
Contaduría y administración
Contaduría y administración
ECONOMÍA
3
15
VISUAL REVIEW
VISUAL REVIEW
International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual
3
16
Tourism & Management Studies
Tourism & Management Studies
ECONOMÍA
2
17
Razón y palabra
Razón y palabra
CIENCIAS SOCIALES
2
18
RIAT
RIAT
Revista Interamericana de Medioambiente y Turismo
ECONOMÍA
2
19
Fonseca, Journal of Communication
Fonseca, Journal of Communication
COMUNICACIÓN
2
20
Anagramas
Anagramas
Rumbos y sentidos de la comunicación
COMUNICACIÓN
2
21
Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos
Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos
ARTE
COMUNICACIÓN
2
22
Entramado
Entramado
CIENCIAS SOCIALES
2
23
Icono14
Icono14
COMUNICACIÓN
2
24
INNOVA Research Journal
INNOVA Research Journal
MULTIDISCIPLINAR
2
25
El profesional de la información
El profesional de la información
COMUNICACIÓN
DOCUMENTACIÓN
2
26
Revista de marketing y publicidad
Revista de marketing y publicidad
COMUNICACIÓN
2
27
COMPENDIUM
COMPENDIUM
Cuadernos de Economía y Administración
ECONOMÍA
2
28
UCJC Business & Society Review
UCJC Business & Society Review
ECONOMÍA
2
29
Cuadernos de Contabilidad
Cuadernos de Contabilidad
ECONOMÍA
1
30
Revista Electrónica Educare
Revista Electrónica Educare
EDUCACIÓN
1
31
Innovar
Innovar
revista de ciencias administrativas y sociales
ECONOMÍA
1
32
Rect@
Rect@
Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA
ECONOMÍA
1
33
Ius Humani
Ius Humani
Revista de Derecho
DERECHO
1
34
Revista Internacional de Relaciones Públicas
Revista Internacional de Relaciones Públicas
COMUNICACIÓN
1
35
Texto Livre
Texto Livre
Linguagem e Tecnologia
1
36
COMUNI@CCIÓN
COMUNI@CCIÓN
Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo
CIENCIAS SOCIALES
1
37
Universitas-XXI
Universitas-XXI
Revista de Ciencias Sociales y Humanas
MULTIDISCIPLINAR
1
38
Comunicación y sociedad = Communication & Society
Comunicación y sociedad = Communication & Society
COMUNICACIÓN
1
39
Opción
Opción
Revista de Ciencias Humanas y Sociales
MULTIDISCIPLINAR
1
40
Cuadernos de economía
Cuadernos de economía
Spanish Journal of Economics and Finance
ECONOMÍA
1
41
Criterio Libre
Criterio Libre
ECONOMÍA
1
42
Ambitos
Ambitos
Revista internacional de comunicación
COMUNICACIÓN
1
43
International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies
International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies
IJISEBC
INGENIERÍAS Y TECNOLOGÍA
1
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Revista Amazonia Investiga
Revista Amazonia Investiga
1
45
Sociología y tecnociencia
Sociología y tecnociencia
Revista digital de sociología del sistema tecnocientífico
SOCIOLOGÍA
TRABAJO SOCIAL
1
46
Investigación administrativa
Investigación administrativa
1
47
PAAKAT
PAAKAT
Revista de Tecnología y Sociedad
COMUNICACIÓN
1
48
Investigaciones feministas
Investigaciones feministas
ESTUDIOS DE GÉNERO
SOCIOLOGÍA
1
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Dimensión empresarial
Dimensión empresarial
ECONOMÍA
1
50
European Journal of Family Business
European Journal of Family Business
ECONOMÍA
1
# Anualidad Revista Artículo Citas
1 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Virtual reality and gamification in marketing higher educati...
Virtual reality and gamification in marketing higher educati... Vol. 25 Núm. 2 Pág. 179-216
6
2 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Between love and boycott : a story of dual origin brands
Between love and boycott : a story of dual origin brands Vol. 24 Núm. 3 Pág. 377-402
6
3 2018 Spanish journal of marketing-ESIC
New challenges in brand management
New challenges in brand management Vol. 22 Núm. 3 Pág. 254-271
5
4 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
A consumer engagement systematic review : synthesis and rese...
A consumer engagement systematic review : synthesis and rese... Vol. 24 Núm. 3 Pág. 283-307
5
5 2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Does brand-relationships matter? The role of brand attachmen...
Does brand-relationships matter? The role of brand attachmen... Vol. 26 Núm. 1 Pág. 117-144
5
6 2022 European Research on Management and Business Economics
Virtual teams are here to stay : how personality traits, vir...
Virtual teams are here to stay : how personality traits, vir... Vol. 28 Núm. 2 Pág. 28-38
5
7 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 37-53
5
8 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
The influence of corporate social responsibility activities ...
The influence of corporate social responsibility activities ... Vol. 24 Núm. 3 Pág. 309-330
5
9 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Understanding motivations to use online streaming services :...
Understanding motivations to use online streaming services :... Vol. 25 Núm. 2 Pág. 217-238
5
10 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
The impact of consumers’ positive online recommendations on ...
The impact of consumers’ positive online recommendations on ... Vol. 23 Núm. 3 Pág. 397-413
5
11 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in h...
Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in h... Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-246
4
12 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
The impact of brand love on brand loyalty : the moderating r...
The impact of brand love on brand loyalty : the moderating r... Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-180
4
13 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
The influence of consumer personality traits on mobile shopp...
The influence of consumer personality traits on mobile shopp... Vol. 24 Núm. 3 Pág. 331-353
4
14 2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Co-creation experiences in social media brand communities : ...
Co-creation experiences in social media brand communities : ... Vol. 22 Núm. 2 Pág. 122-141
4
15 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Understanding the intention to revisit a destination by expa...
Understanding the intention to revisit a destination by expa... Vol. 25 Núm. 2 Pág. 282-311
4
16 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Retailing technology : doconsumers care?
Retailing technology : doconsumers care? Vol. 24 Núm. 3 Pág. 355-375
4
17 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Facebook’s power : factors influencing followers’visit inten...
Facebook’s power : factors influencing followers’visit inten... Vol. 23 Núm. 1 Pág. 95-117
3
18 2022 VISUAL REVIEW
La gestión hacia el cambio organizacional : Situación de las...
La gestión hacia el cambio organizacional : Situación de las... Vol. 12 Núm. 4 Pág. 1-14
3
19 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitud...
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitud... Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-136
3
20 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Be a part of it : promoting WOM, eWOM, and content creation ...
Be a part of it : promoting WOM, eWOM, and content creation ... Vol. 24 Núm. 1 Pág. 55-71
3
21 2019 European journal of management and business economics
Antecedents and consequences of trust on a virtual team lead...
Antecedents and consequences of trust on a virtual team lead... Vol. 28 Núm. 1 Pág. 2-24
3
22 2022 Cuadernos de turismo
Ecommerce web content adoption model (ewcam) : An integrated...
Ecommerce web content adoption model (ewcam) : An integrated... Núm. 50 Pág. 279-306
3
23 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Culinary travel experiences, quality of life and loyalty
Culinary travel experiences, quality of life and loyalty Vol. 24 Núm. 3 Pág. 425-446
3
24 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Omni-channel users and omni-channel customers : a segmentati...
Omni-channel users and omni-channel customers : a segmentati... Vol. 23 Núm. 3 Pág. 415-436
3
25 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
The role of environmental CSR practices on the formation of ...
The role of environmental CSR practices on the formation of ... Vol. 23 Núm. 2 Pág. 205-226
3
26 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
The role of emotional experience and destination image on ec...
The role of emotional experience and destination image on ec... Vol. 25 Núm. 2 Pág. 312-332
3
27 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
The influence of CSR on perceived value, social media and lo...
The influence of CSR on perceived value, social media and lo... Vol. 23 Núm. 3 Pág. 373-396
3
28 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Brand orientation : a systematic literature review and resea...
Brand orientation : a systematic literature review and resea... Vol. 24 Núm. 1 Pág. 97-113
2
29 2017 Spanish journal of marketing-ESIC
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry : ana...
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry : ana... Vol. 21 Núm. 2 Pág. 117-130
2
30 2023 CBR
Assessing the effects of technology adoption model on satisf...
Assessing the effects of technology adoption model on satisf... Vol. 7 Núm. 1 Pág. 4
2
31 2022 593 Digital Publisher CEIT
El amor hacia la marca, un factor determinante de la lealtad...
El amor hacia la marca, un factor determinante de la lealtad... Vol. 7 Núm. 2 Pág. 56-70
2
32 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
In-game advertising : the role of newness congruence and int...
In-game advertising : the role of newness congruence and int... Vol. 24 Núm. 2 Pág. 213-230
2
33 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Trust and loyalty in online brand communities
Trust and loyalty in online brand communities Vol. 24 Núm. 2 Pág. 177-191
2
34 2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Buying local food is not a question of attitude : an analysi...
Buying local food is not a question of attitude : an analysi... Vol. 26 Núm. 1 Pág. 80-97
2
35 2021 Spanish journal of marketing-ESIC
A profile of mobile service users in a mature market : from ...
A profile of mobile service users in a mature market : from ... Vol. 25 Núm. 3 Pág. 425-445
2
36 2023 Revista Venezolana de Gerencia
Marketing experiencial en el valor de marca : Revisión siste...
Marketing experiencial en el valor de marca : Revisión siste... Vol. 28 Núm. 101 Pág. 334-351
2
37 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
The role of customer personality in satisfaction, attitude-t...
The role of customer personality in satisfaction, attitude-t... Vol. 24 Núm. 2 Pág. 155-175
2
38 2022 Estudios de economía aplicada
Exploring the Impact of Social Media Marketing on Tourism De...
Exploring the Impact of Social Media Marketing on Tourism De... Vol. 40 Núm. 2 Pág. 13
2
39 2022 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Intention to use the innovative Covid-19 technology “TheSafe...
Intention to use the innovative Covid-19 technology “TheSafe... Vol. 19 Núm. 1 Pág. 4
2
40 2022 Entramado
Legitimidad de los operadores móviles en los usuarios de Med...
Legitimidad de los operadores móviles en los usuarios de Med... Vol. 18 Núm. 1 Pág. 6
2
41 2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Instagram Stories versus Facebook Wall : an advertising effe...
Instagram Stories versus Facebook Wall : an advertising effe... Vol. 23 Núm. 1 Pág. 69-94
2
42 2023 RIAT
Electronic word-of-mouth associated with customer loyalty in...
Electronic word-of-mouth associated with customer loyalty in... Vol. 19 Núm. 1 Pág. 59-67
2
43 2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Attitudes toward organic products : a cross-national compari...
Attitudes toward organic products : a cross-national compari... Vol. 24 Núm. 1 Pág. 115-132
2
44 2023 Fonseca, Journal of Communication
Análisis de la prescripción de marca y de la identificación ...
Análisis de la prescripción de marca y de la identificación ... Núm. 26 Pág. 165-186
1
45 2022 Navus
Webroomer customer experience in the multichannel retail pur...
Webroomer customer experience in the multichannel retail pur... Núm. 12 Pág. 16
1
46 2020 Revista Venezolana de Gerencia
Desarrollo de la investigación en personalidad de marca
Desarrollo de la investigación en personalidad de marca Vol. 25 Núm. 92 Pág. 1583-1599
1
47 2021 COMPENDIUM
EL B2B COMO ESTRATEGIA DE DIFERENCIACIÓN. UN ENFOQUE EN LAS ...
EL B2B COMO ESTRATEGIA DE DIFERENCIACIÓN. UN ENFOQUE EN LAS ... Vol. 8 Núm. 1 Pág. 25-41
1
48 2023 Vivat Academia
La importancia de la inteligencia artificial en las comunica...
La importancia de la inteligencia artificial en las comunica... Núm. 156 Pág. 102
1
49 2021 Land use policy
Switching behavior in the adoption of a land information sys...
Switching behavior in the adoption of a land information sys... Núm. 109 Pág. 50
1
50 2022 Anagramas
El consumo de viajes a través de pantallas : las pedagogías ...
El consumo de viajes a través de pantallas : las pedagogías ... Vol. 21 Núm. 41 Pág. 1-27
1

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