Brand orientation (2020) ARTICULO Sepulcri, Lara Mendes Christ Bonella Wagner Mainardes, Emerson Marchiori, Danilo Magno Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 24 Núm. 1 Pág. 97-113

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing Vol. 26 Núm. 1 Pág. 117-144 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Braga Chinelato, Flavia Gonçalves Filho, Cid Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
The role of emotional experience and destination image on ecotourism satisfaction
The role of emotional experience and destination image on ecotourism satisfaction Vol. 25 Núm. 2 Pág. 312-332 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Quynh, NgoHai Hoai, Nguyen Thanh Loi, Nguyen Van
Orientación al mercado: Importancia, evolución y enfoques emergentes usando análisis cienciométrico
Orientación al mercado: Importancia, evolución y enfoques emergentes usando análisis cienciométrico Vol. 19 Núm. 35 Pág. 326-340
2021 Criterio Libre
Torres, Gersson Robledo, Sebastián Rojas Berrio, Sandra Patricia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024