Determinants of customer retention in virtual environments. The role of perceived risk in a tourism services context (2017) ARTICULO Currás Pérez, Rafael Ruiz Mafé, Carla Sánchez García, Isabel Sanz Blas, Silvia Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 21 Núm. 2 Pág. 131-145

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La investigación científica sobre el turismo de compras
La investigación científica sobre el turismo de compras Vol. 5 Núm. 3 Pág. 48-57
2022 Journal of Tourism and Heritage Research
Villena Alarcón, Eduardo
Antecedents and consequences of trust on a virtual team leader
Antecedents and consequences of trust on a virtual team leader Vol. 28 Núm. 1 Pág. 2-24 ARTICULO
2019 European journal of management and business economics
Flavián Blanco, Carlos Guinalíu Blasco, Miguel Jordán Blasco, Pau

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jun-2024