Antecedents and consequences ofluxury brand engagement insocial media (2019) ARTICULO Brandão, Amélia Pinho, Eva Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 23 Núm. 2 Pág. 163-183

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact of brand love on brand loyalty
The impact of brand love on brand loyalty Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-180 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Le, Minh T.H.
Virtual reality and gamification in marketing higher education
Virtual reality and gamification in marketing higher education Vol. 25 Núm. 2 Pág. 179-216 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Loureiro, Sandra Maria Correia Bilro, Ricardo Godinho Angelino, Fernando José de Aires
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts
Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 37-53 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Belanche Gracia, Daniel Flavián, Marta Ibáñez Sánchez, Sergio
A consumer engagement systematic review
A consumer engagement systematic review Vol. 24 Núm. 3 Pág. 283-307 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Bilro, Ricardo Godinho Loureiro, Sandra Maria Correia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024