A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia
El aula como Espacio Arquitectónico en la docencia 2.0 (II)
José Ramón Alonso Pereira, Miguel Abelleira, Enrique M. Blanco Lorenzo, Juan Antonio Caridad Graña, Antonio Santiago Río Vázquez
págs. 3-13
págs. 15-23
págs. 25-39
Docencia en Sistemas de Acceso á Información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula
Paula López-Otero, Daniel Valcarce, Javier Parapar, Álvaro Barreiro García
págs. 41-55
págs. 57-69
Gamificación e interactividade nas aulas da UDC
Laura Nieto-Riveiro, Betania Groba, Javier Pereira-Loureiro, Thais Pousada
págs. 71-81
págs. 83-96
Experiencia didáctica de una adaptación de 3 famosos programas de TV: First Dates, MásterChef y Pekín Express al aula universitaria
págs. 99-116
Aplicación del modelo de clase al revés a la enseñanza de ingeniería hidráulica
María Bermúdez Pita, Jerónimo Puertas, Félix Sánchez-Tembleque, Luis Cea
págs. 117-129
Aplicación del método del caso al aprendizaje de la Dirección Estratégica
Nuria Calvo, Esther Barros-Campello, David Rodríguez González
págs. 131-147
Una experiencia de flipped classroom aplicada a la docencia del Dibujo de Arquitectura
Eduardo Alfonso Caridad Yáñez, Paula Fernández-Gago Longueira, Carlos Mantiñán Campos
págs. 149-160
Taller de Arquitectura: confluencia de ejes temáticos de innovación docente
págs. 161-174
Avaliación 4.0: avaliación cooperativa en metodoloxías con aprendizaxe invertida
Paula-María Castro-Castro, Adriana Dapena, Francisco Javier Vázquez Araujo, Francisco Laport
págs. 175-188
“Activación” e “dixitalización” nas aulas de Matemáticas Financeiras: a revolución de construír o proceso de aprender
págs. 189-198
Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABPy como ponte académica-formativa “experiencial”
págs. 199-212
págs. 213-227
págs. 229-237
Adquisición de competencias genéricas en una materia de corte técnico: propuestas metodológicas
Emilio Martín Gutiérrez, Javier Estévez-Cimadevila, Dolores Otero Chans, Félix Suárez-Riestra
págs. 239-253
A pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaría
María Jesús Movilla Fernández, Emma Rodríguez Maseda, Carla Freijomil Vázquez, Sara Fernández-Basanta
págs. 255-268
“Palabras que moven o mundo”: o ensino da literatura máis aló das aulas universitarias
María Montserrat Muriano Rodríguez, Estefanía Mosquera-Castro
págs. 269-290
págs. 291-300
págs. 303-317
Empty Coruña? Un dispositivo académico transdisciplinar sobre la problemática urbana: Reflexiones desde los estudios de Economía y Administración de Empresas
Fernando Bruna, Fernando DeLlano-Paz, Ángeles Longarela-Ares, Anxo Calvo-Silvosa
págs. 319-332
La co-producción de la Naturaleza Urbana: resultados del I Taller de Naturalezas Híbridas
Carlos Diz Reboredo, Elvira Santiago-Gómez, José Antonio Cortés Vázquez
págs. 333-343
págs. 345-358
págs. 359-374
A Educación Matemática a prol da responsabilidade social universitariaa
María Cristina Naya Riveiro, María Elena Segade Pampín, Carlos Soneira Calvo
págs. 375-390
págs. 391-400
Mulleres coidadoras en países en vías de desenvolvemento: implicación do estudantado na educación para o desenvolvemento, sensibilización e visibilización na Facultade de Fisioterapia
Verónica Robles-García, Lidia Carballo-Costa, Francisco José Senín Camargo, Luz González Doníz
págs. 401-414
Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de Aprendizaxe-Servizo nunha mesma materia
págs. 415-423
Aprendizaje y Servicio en Análisis Económico de las Organizaciones: el caso de una cooperativa de consumo responsable
Mercedes Teijeiro Álvarez, María Teresa García-Álvarez, José López Rodríguez
págs. 425-439
Mentoría entre iguales: experiencia piloto entre alumnos de Música de Máster y Doctorado en la Universidade da Coruña
Rocío Chao Fernández, Rubén Vázquez Sánchez, Adrián Felpeto Guerreo
págs. 441-450
La Coordinación del Grado y el Plan de Acción Tutorial en la Facultad de Sociología: la necesidad de un trabajo conjunto
págs. 451-468
págs. 469-478
págs. 487-488
Incorporación de “Trabajos Fin de Grado breves” en la docencia
Adriana Dapena, Paula-María Castro-Castro, Francisco Javier Vázquez Araujo, Francisco Laport
págs. 489-491
págs. 492-494
págs. 495-498
págs. 499-501
págs. 502-504
págs. 505-507
págs. 508-511
Juan-Carlos Rivadulla-López, Cristina Martínez-Losada, Susana García Barros, María-Jesús Fuentes-Silveira
págs. 512-515
Reformulación del estudio de casos en la asignatura Infraestructuras del Transporte
Ana María Rodríguez Pasandín, Ignacio Pérez Pérez, Juan José Galán-Díaz, Margarita Martínez-Díaz
págs. 516-518
págs. 519-523
págs. 525-528
págs. 529-532
págs. 533-536
Intervención en la empresa: práctica educativa en base a la metodología Aprendizaje Servicio
págs. 537-540
Inspección de ríos para su conservación: un proyecto de aprendizaje-servicio (Aps)
págs. 541-543
págs. 545-547
págs. 548-551
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados