InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Latent profiles as predictors of response to instruction for students with reading difficulties
Paulina A. Kulesz, Garrett J. Roberts, David J. Francis, Paul T. Cirino, Martin Walczak, Sharon Vaughn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 3, 2024, págs. 363-376
Kelly T. Macdonald, David J. Francis, Arturo E. Hernandez, Anny Patricia Castilla Earls, Paul T. Cirino
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 5, 2022, págs. 899-912
Child-level predictors of responsiveness to evidence-based mathematics intervention
Sarah R. Powell, Paul T. Cirino, Amelia S. Malone
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 4, 2017, págs. 359-377
Do processing patterns of strengths and weaknesses predict differential treatment response?
Jeremy Miciak, Jacob L. Williams, W. Pat Taylor, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher, Sharon Vaughn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 6, 2016, págs. 898-909
Sarah R. Powell, Lynn S. Fuchs, Paul T. Cirino, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Paul Changas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 4, 2015, págs. 443-470
Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Paul T. Cirino, Robin F. Schumacher, Sarah Marrin, Carol L. Hamlett, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 990-1006
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Lynn S. Fuchs, Robin F. Schumacher, Jessica Long, Jessica M. Namkung, Carol L. Hamlett, Paul T. Cirino, Nancy C. Jordan, Robert S. Siegler, Russell Gersten, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 683-700
Predicting development of mathematical word problem solving across the intermediate grades
Tammy D. Tolar, Lynn S. Fuchs, Paul T. Cirino, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 1083-1093
Sharon Vaughn, Jade Wexler, Greg Roberts, Amy E. Barth, Paul T. Cirino, Melissa A. Romain, David J. Francis, Jack M. Fletcher, Carolyn A. Denton
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 4, 2011, págs. 391-407
A Framework for remediating number combination deficits
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 2, 2010, págs. 135-156
Pictures and words: spanish and english vocabulary in classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, David J. Francis, Barbara R. Foorman, Paul T. Cirino, Jon F. Miller, Aquiles Iglesias
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 897-911
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Rebecca O. Zumeta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 561-576
A response to recent reanalyses of the National Reading Panel report: Effects of systematic phonics instruction are practically significant
Karla K. Stuebing, Amy E. Barth, Paul T. Cirino, David J. Francis, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 123-134
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados