InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Exceptionality of Twice-Exceptionality: Examining Combined Prevalence of Giftedness and Disability Using Multivariate Statistical Simulation
Connor L. Cheek, Jessica L. Garcia, Paras D. Mehta, David J. Francis, Elena L. Grigorenko
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 1, 2023, págs. 43-56
Jeanne Wanzek, Yaacov Petscher, Stephanie Al Otaiba, Brenna K. Rivas, Francesca G. Jones, Shawn C. Kent, Christopher Schatschneider, Paras D. Mehta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 8, 2017, págs. 1103-1119
The nature of Spanish versus English language use at home
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Coleen D. Carlson, David J. Francis, Claude Goldenberg
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 181-199
Contextual effects of bilingual programs on beginning reading.
Lee Branum-Martin, Barbara R. Foorman, David J. Francis, Paras D. Mehta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 341-355
Jack M. Fletcher, David J. Francis, Kimberly O'Malley, Kim Copeland, Paras D. Mehta, Cathy J. Caldwell, Sharon Kalinowski, Victoria Young, Sharon Vaughn
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 4, 2009, págs. 447-463
Pictures and words: spanish and english vocabulary in classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, David J. Francis, Barbara R. Foorman, Paul T. Cirino, Jon F. Miller, Aquiles Iglesias
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 897-911
Cerebral ß-amyloid angiopathy in aged squirrel monkeys
H. A. Elfenbein, Paras D. Mehta, R.F. Rosen, S.L. Stephens, R.C. Switzer, Y. Smith, J. Pare, R. Warzok, L.C. Walker
Histology and histopathology: cellular and molecular biology, ISSN-e 1699-5848, ISSN 0213-3911, Vol. 22, Nº. 2, 2007, págs. 155-167
Bilingual phonological awareness: Multilevel construct validation among Spanish-speaking kindergarteners in transitional bilingual education classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Jack M. Fletcher, Coleen D. Carlson, Alba Ortiz, María Carlo, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 170-181
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados