págs. 529-544
págs. 545-560
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Rebecca O. Zumeta
págs. 561-576
págs. 577-589
A randomized controlled trial study of the ABRACADABRA reading intervention program in grade 1
Robert S. Savage, Philip Abrami, Geoffrey Hipps, Louise Deault
págs. 590-604
págs. 605-620
págs. 621-629
págs. 630-643
págs. 644-661
págs. 662-670
Motivational profiles from a self-determination perspective: The quality of motivation matters
Maarten Vansteenkiste, Eline Sierens, Bart Soenens, Koen Luyckx, Willy Lens
págs. 671-688
Early gender differences in self-regulation and academic achievement
J. S. Matthews, Claire Cameron Ponitz, Frederick J. Morrison
págs. 689-704
págs. 705-716
págs. 717-728
págs. 729-739
Examining the effects of classroom discussion on students' comprehension of text: A meta-analysis
P. Karen Murphy, Ian A. G. Wilkinson, Anna O. Soter, Maeghan N. Hennessey, John F. Alexander
págs. 740-764
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados