InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Alternative paths to improved word-problem performance: An advantage for embedding prealgebraic reasoning instruction within word-problem intervention
Sarah R. Powell, Katherine A. Berry, Anna-Mária Fall, Greg Roberts, Lynn S. Fuchs, Marcia Barnes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 898-910
Child-level predictors of responsiveness to evidence-based mathematics intervention
Sarah R. Powell, Paul T. Cirino, Amelia S. Malone
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 4, 2017, págs. 359-377
Exploring the connection between arithmetic and prealgebraic reasoning at first and second grade
Sarah R. Powell, Devin M. Kearns, Melissa K. Driver
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 7, 2016, págs. 943-959
Sarah R. Powell, Lynn S. Fuchs, Paul T. Cirino, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Paul Changas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 4, 2015, págs. 443-470
Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Paul T. Cirino, Robin F. Schumacher, Sarah Marrin, Carol L. Hamlett, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 990-1006
A Framework for remediating number combination deficits
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 2, 2010, págs. 135-156
Sarah R. Powell, Lynn S. Fuchs
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 381-394
Lynn S. Fuchs, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Paul T. Cirino, Jack M. Fletcher, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Rebecca O. Zumeta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 561-576
Lynn S. Fuchs, Pamela M. Seethaler, Sarah R. Powell, Douglas Fuchs, Carol L. Hamlett, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 74, Nº. 2, 2008, págs. 155-173
Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Donald L. Compton, Sarah R. Powell, Pamela M. Seethaler, Andrea M. Capizzi, Christopher Schatschneider, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 29-43
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados