InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Exceptionality of Twice-Exceptionality: Examining Combined Prevalence of Giftedness and Disability Using Multivariate Statistical Simulation
Connor L. Cheek, Jessica L. Garcia, Paras D. Mehta, David J. Francis, Elena L. Grigorenko
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 1, 2023, págs. 43-56
Kelly T. Macdonald, David J. Francis, Arturo E. Hernandez, Anny Patricia Castilla Earls, Paul T. Cirino
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 5, 2022, págs. 899-912
The influence of properties of the test and their interactions with reader characteristics on reading comprehension: an explanatory item response study
Paulina A. Kulesz, David J. Francis, Marcia Barnes, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 8, 2016, págs. 1078-1097
The nature of Spanish versus English language use at home
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Coleen D. Carlson, David J. Francis, Claude Goldenberg
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 181-199
Carolyn A. Denton, Tammy D. Tolar, Jack M. Fletcher, Amy E. Barth, Sharon Vaughn, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 633-648
Meta-analysis of bilingual phonological awareness: Language, age, and psycholinguistic grain size
Lee Branum-Martin, Sha Tao, Sarah Garnaat, Ferenc Bunta, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 932-944
Sharon Vaughn, Jade Wexler, Greg Roberts, Amy E. Barth, Paul T. Cirino, Melissa A. Romain, David J. Francis, Jack M. Fletcher, Carolyn A. Denton
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 4, 2011, págs. 391-407
Contextual effects of bilingual programs on beginning reading.
Lee Branum-Martin, Barbara R. Foorman, David J. Francis, Paras D. Mehta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 341-355
Jack M. Fletcher, David J. Francis, Kimberly O'Malley, Kim Copeland, Paras D. Mehta, Cathy J. Caldwell, Sharon Kalinowski, Victoria Young, Sharon Vaughn
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 4, 2009, págs. 447-463
Pictures and words: spanish and english vocabulary in classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, David J. Francis, Barbara R. Foorman, Paul T. Cirino, Jon F. Miller, Aquiles Iglesias
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 897-911
A response to recent reanalyses of the National Reading Panel report: Effects of systematic phonics instruction are practically significant
Karla K. Stuebing, Amy E. Barth, Paul T. Cirino, David J. Francis, Jack M. Fletcher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 123-134
Early identification of reading difficulties using heterogeneous developmental trajectories
Christy Kim Boscardin, Bengt Muthén, David J. Francis, Eva Baker
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 192-208
Bilingual phonological awareness: Multilevel construct validation among Spanish-speaking kindergarteners in transitional bilingual education classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Jack M. Fletcher, Coleen D. Carlson, Alba Ortiz, María Carlo, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 170-181
EDICOLE, evaluación diagnóstica de la comprensión lectora.
Isabel Gómez Veiga, Juan Antonio García Madruga, Elena Pérez Hernández, Isabel Orjales Villar, Carmen López Escribano, Gonzalo Duque de Blas, David J. Francis
TEA Ediciones, 2020. ISBN 978-84-16231-91-1
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados