InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Next-generation fraction intervention and the long-term advantage of interleaved instruction
Lynn S. Fuchs, Amelia S. Malone, Kristopher J. Preacher, Eunsoo Cho, Douglas Fuchs, Paul Changas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 3, 2023, págs. 332-352
Addressing Challenging Mathematics Standards With At-Risk Learners: A Randomized Controlled Trial on the Effects of Fractions Intervention at Third Grade
Lynn S. Fuchs, Amber Y. Wang, Kristopher J. Preacher, Amelia S. Malone, Douglas Fuchs, Rachel Pachmayr
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 2, 2021, págs. 163-182
Child-level predictors of responsiveness to evidence-based mathematics intervention
Sarah R. Powell, Paul T. Cirino, Amelia S. Malone
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 4, 2017, págs. 359-377
Supported self-explaining during fraction intervention
Lynn S. Fuchs, Amelia S. Malone, Robin F. Schumacher, Jessica M. Namkung, Carol L. Hamlett, Nancy C. Jordan, Robert S. Siegler, Russell Gersten, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 4, 2016, págs. 493-508
Does working memory moderate the effects of fraction intervention?: An aptitude–treatment interaction
Lynn S. Fuchs, Robin F. Schumacher, Sonya K. Sterba, Jessica Long, Jessica M. Namkung, Amelia S. Malone, Carol L. Hamlett, Nancy C. Jordan, Russell Gersten, Robert S. Siegler, Paul Changas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 499-514
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados