InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Specialized writing instruction for deaf students: A randomized controlled trial
Kimberly A. Wolbers, Hannah M. Dostal, Steve Graham, Lee Branum-Martin, Leala Holcomb
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 88, Nº. 2, 2022, págs. 185-204
Cynthia Puranik, Lee Branum-Martin, Julie A. Washington
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 866-882
Individual differences in addition strategy choice: A psychometric evaluation
Katherine T. Rhodes, Sarah L. Lukowski, Lee Branum-Martin, John E. Opfer, David C. Geary, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 3, 2019, págs. 414-433
Measuring arithmetic: A psychometric approach to understanding formatting effects and domain specificity.
Katherine T. Rhodes, Lee Branum-Martin, Julie A. Washington, Lynn S. Fuchs
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 7, 2017, págs. 956-976
Bilingual phonological awareness: Reexamining the evidence for relations within and across languages
Lee Branum-Martin, Sha Tao, Sarah Garnaat
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 111-125
The nature of Spanish versus English language use at home
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Coleen D. Carlson, David J. Francis, Claude Goldenberg
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 181-199
Language proficiency, home-language status, and English vocabulary development: A longitudinal follow-up of the Word Generation program
Joshua F. Lawrence, Lauren Capotosto, Lee Branum-Martin, Clare White, Catherine E. Snow
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 437-451
Meta-analysis of bilingual phonological awareness: Language, age, and psycholinguistic grain size
Lee Branum-Martin, Sha Tao, Sarah Garnaat, Ferenc Bunta, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 932-944
Contextual effects of bilingual programs on beginning reading.
Lee Branum-Martin, Barbara R. Foorman, David J. Francis, Paras D. Mehta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 341-355
Pictures and words: spanish and english vocabulary in classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, David J. Francis, Barbara R. Foorman, Paul T. Cirino, Jon F. Miller, Aquiles Iglesias
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 4, 2009, págs. 897-911
Bilingual phonological awareness: Multilevel construct validation among Spanish-speaking kindergarteners in transitional bilingual education classrooms
Lee Branum-Martin, Paras D. Mehta, Jack M. Fletcher, Coleen D. Carlson, Alba Ortiz, María Carlo, David J. Francis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 170-181
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados