Languages for business and culture: a new perspective on business Chinese course design
págs. 13-21
págs. 23-33
págs. 35-46
Uso de textos específicos provenientes de la literatura popular como herramienta para la enseñanza del inglés de especialidad en turismo: cómo evaluarlos y cómo utilizarlos
págs. 47-55
págs. 57-66
págs. 69-83
págs. 85-96
págs. 97-113
págs. 115-124
págs. 125-134
págs. 135-148
págs. 149-160
págs. 163-173
págs. 175-185
págs. 187-192
págs. 193-203
págs. 207-215
Analysing generic integrity in professional discourses: the case of intellectual property arbitration
págs. 217-231
Stocks, bonds and all that jazz: an approach to business English translation
Laura González Fernández, Ana Alonso Alonso, Juan Gómez Barreiro
págs. 233-243
págs. 245-257
The "It’s a Deal!" graphic adventure: developing intercultural communicative competence in business English
págs. 259-271
págs. 273-281
págs. 285-294
págs. 295-303
Aprendizaje colaborativo internacional en estudios de turismo: proyecto de diseño de materiales promocionales en lengua extranjera
págs. 305-313
The use of the European Language Portfolio in business English: a comparison of two approaches
págs. 315-324
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados