Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Analysis of the relationship between students’ proficiency level and their ability to identify figurative language: The effect of individual factors and extra-curricular activities
Antonio José Jiménez Muñoz, Ana Cristina Lahuerta Martínez
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 43, 2022, págs. 179-204
Beyond language: a multimodal analysis of success in non-native Business-English pitches
Antonio José Jiménez Muñoz
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 37, 2019, págs. 65-86
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
Ernesto Macaro, Antonio José Jiménez Muñoz, David Lasagabaster Herrarte
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 32, 2019, págs. 103-118
A metaphor-metonymy continuum? Evidence from cross-field L2 set texts
Antonio José Jiménez Muñoz, Ana Cristina Lahuerta Martínez
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 34, 2017, págs. 257-278
English as a medium of instruction: evidence for language and content targets in bilingual education in economics
Nuria Hernández Nanclares, Antonio José Jiménez Muñoz
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 7, 2017, págs. 883-896
Content and language: the impact of pedagogical designs on academic performance within tertiary english as a medium of instruction
Antonio José Jiménez Muñoz
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: Innovating in the didactic second language scenario: new mobile, open and social models), págs. 111-123
La asignatura "World Economic History": propuesta para una década de grados EEES bilingües
Julio Tascón Fernández, Antonio José Jiménez Muñoz
Historia y comunicación social, ISSN 1137-0734, Vol. 19, Nº Extra 2 (febrero), 2014 (Ejemplar dedicado a: La comunicación en la profesión y en la universidad de hoy), págs. 235-248
Measuring the impact of CLIL on language skills: a CEFR-based approach for Higher Education
Antonio José Jiménez Muñoz
Language Value, ISSN-e 1989-7103, Vol. 6, Vol. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: Research on new methods for testing language skills: a focus on speaking performance), págs. 28-50
Current Research in Multilingualism: Addressing Misconceptions, Exploring Contexts and Examining Outcomes through Empirical Research
Antonio José Jiménez Muñoz, Ana Cristina Lahuerta Martínez
Empirical studies in multilingualism: Analysing Contexts and Outcomes / Ana Cristina Lahuerta Martínez (ed. lit.), Antonio José Jiménez Muñoz (ed. lit.), 2019, ISBN 9783034335225, págs. 7-46
Student evolution in learn through testing: corpus -based evidence from English-for-Academic-Purposes assignments
Antonio José Jiménez Muñoz
Aplicaciones de la lingüística de corpus al estudio de lenguas modernas / coord. por Marta Gómez Martínez, Carmen Moral del Hoyo, Julia Teresa Williams Camus, 2018, ISBN 9788493871918, págs. 177-208
El conocimiento previo de los alumnos de primero de Estudios Ingleses: factores académicos y motivacionales (PBINN16-007)
Antonio José Jiménez Muñoz, Carolina Fernández Rodríguez, Gabriela García Teruel, Laura Martínez-García, Ana Isabel Ojea López, Marta Ramón García
X Jornadas de Innovación Docente 2017: Redes para la innovación: la participación del alumnado / coord. por Aquilina Fueyo Gutiérrez, 2017, ISBN 978-84-17445-23-2, pág. 453
Return on investment: The future of evidence-based research on ICT-enhanced Business English
Antonio José Jiménez Muñoz
Technology-Enhanced language learning for specialized domains: practical applications and mobility / coord. por Elena Martín Monje, Izaskun Elorza, Blanca García Riaza, 2016, ISBN 9781138120433, págs. 35-46
Percepción y evidencia: midiendo la calidad del idioma en la educación superior bilingüe
Antonio José Jiménez Muñoz
Innovación en la Educación Superior: desafíos y propuestas / Ramón Pérez Pérez (dir.), Alejandro Rodríguez Martín (dir.), Emilio Álvarez Arregui (dir.), 2015, ISBN 978-84-16046-85-0, págs. 303-310
Mutations: conceptual poetry and the persistence of romanticism
Antonio José Jiménez Muñoz
Building interdisciplinary knowledge: approaches to English and American studies in Spain / coord. por María Esther Álvarez López; Emilia María Durán Almarza (ed. lit.), Alicia Menéndez Tarrazo (ed. lit.), 2014, ISBN 978-84-8367-475-8
La "world economic history": Uso del análisis DAFO en la adaptación al EEES bilingüe
Julio Tascón Fernández, Antonio José Jiménez Muñoz
El EEES como marco de desarrollo de las nuevas herramientas docentes / coord. por Mariona Visa Barbosa, 2014, ISBN 978-84-15965-97-8, págs. 405-425
Transitions: frameworks forbilingual lectures
Antonio José Jiménez Muñoz
Experiencias en la adaptación al EEES / coord. por Javier Rodríguez Torres, 2014, ISBN 978-84-481-9743-8, págs. 315-326
El tweetconomía: el uso de las redes de microblogging como herramienta en la docencia en inglés de la historia económica
Misael Arturo López Zapico, Julio Tascón Fernández, Antonio José Jiménez Muñoz
Xornada de Innovación Educativa 2013, 2014, ISBN 978-84-8158-629-9, págs. 289-297
Antonio José Jiménez Muñoz (res.)
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 39, Nº 1, 2017, págs. 223-228
Es reseña de:
Community in Twentieth-Century Fiction
Paula Martín Salván (ed. lit.), Gerardo Rodríguez Salas (ed. lit.), Julián Jiménez Heffernan (ed. lit.)
Basingstoke: : Palgrave Macmillan, 2013
Investigación en multilingüismo. Innovación y nuevos retos
Bárbara Heinsch (ed. lit.), Ana Cristina Lahuerta Martínez (ed. lit.), María de las Nieves Rodríguez Pérez (ed. lit.), Antonio José Jiménez Muñoz (ed. lit.)
Universidad de Oviedo, Ediciones de la Universidad de Oviedo, 2019. ISBN 978-84-17445-33-1
Empirical studies in multilingualism: Analysing Contexts and Outcomes
Ana Cristina Lahuerta Martínez (ed. lit.), Antonio José Jiménez Muñoz (ed. lit.)
Peter Lang Suiza, 2019. ISBN 9783034335225
Hard Times: Literary Criticism in the New Century and the Persistent Challenges of Romanticism
Antonio José Jiménez Muñoz
Tesis doctoral dirigida por María José Álvarez Faedo (dir. tes.). Universidad de Oviedo (2012).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados