Número de publicaciones: 26 (73.1% citado)
Número de citas: 76 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 42
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.8
Promedio de citas últimos 5 años: 0.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 8
2022 7
2021 11
2020 4
2019 2
2018 7
2017 8
2016 5
2015 4
2014 6
2013 6
2012 2
2011 2
2010 3
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 2
2019 0 1
2015 3 4
2014 2 2
2013 0 2
2012 1 7
2010 0 8
2008 2 2
2006 1 20
2005 4 16
2003 1 12
2004 2 0
2007 2 0
2009 2 0
2011 1 0
2016 0 0
2017 1 0
2018 0 0
2020 1 0
2022 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
26 Artículo de revista 76
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2006 The cognitive correlates of third-grade skill in arithmetic, algorithmic computation, and arithmetic word problems
Artículo 14
2005 The Prevention, Identification, and Cognitive Determinants of Math Difficulty
Artículo 13
2003 Modeling the relationship between growth in rapid naming speed and growth in decoding skill in first-grade children.
Artículo 12
2006 Selecting at-risk readers in first grade for early intervention
Artículo 6
2010 The Contributions of Numerosity and Domain-General Abilities to School Readiness
Artículo 4
2010 Selecting at-risk first-grade readers for early intervention: Eliminating false positives and exploring the promise of a two-stage gated screening process.
Artículo 4
2012 Smart RTI
Artículo 3
2015 Effects of a multitier support system on calculation, word problem, and prealgebraic performance among at-risk learners
Artículo 3
2005 Responding to Nonresponders: An Experimental Field Trial of Identification and Intervention Methods
Artículo 3
2021 Closing the word-problem achievement gap in first grade
Artículo 2
2012 Prevalence and nature of late-emerging poor readers.
Artículo 2
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2008 Dynamic assessment of algebraic learning in predicting third graders' development of mathematical problem solving
Artículo 2
2012 Predicting first graders' development of calculation versus word-problem performance: The role of dynamic assessment.
Artículo 1
2014 Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Artículo 1
2014 Sources of individual differences in emerging competence with numeration understanding versus multidigit calculation skill
Artículo 1
2015 Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
Artículo 1
2019 Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program
Artículo 1
2012 Using word identification fluency to monitor first-grade reading development
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024