Número de publicaciones: 26 (73.1% citado)
Número de citas: 74 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 42
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.8
Promedio de citas últimos 5 años: 0.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 8
2022 6
2021 11
2020 4
2019 2
2018 7
2017 8
2016 5
2015 4
2014 6
2013 6
2012 2
2011 2
2010 3
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 2
2019 0 1
2015 3 4
2014 2 2
2013 0 2
2012 1 7
2010 0 8
2008 2 2
2006 1 19
2005 4 16
2003 1 11
2004 2 0
2007 2 0
2009 2 0
2011 1 0
2016 0 0
2017 1 0
2018 0 0
2020 1 0
2022 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
26 Artículo de revista 74
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2005 The Prevention, Identification, and Cognitive Determinants of Math Difficulty
Artículo 13
2006 The cognitive correlates of third-grade skill in arithmetic, algorithmic computation, and arithmetic word problems
Artículo 13
2003 Modeling the relationship between growth in rapid naming speed and growth in decoding skill in first-grade children.
Artículo 11
2006 Selecting at-risk readers in first grade for early intervention
Artículo 6
2010 The Contributions of Numerosity and Domain-General Abilities to School Readiness
Artículo 4
2010 Selecting at-risk first-grade readers for early intervention: Eliminating false positives and exploring the promise of a two-stage gated screening process.
Artículo 4
2012 Smart RTI
Artículo 3
2015 Effects of a multitier support system on calculation, word problem, and prealgebraic performance among at-risk learners
Artículo 3
2005 Responding to Nonresponders: An Experimental Field Trial of Identification and Intervention Methods
Artículo 3
2021 Closing the word-problem achievement gap in first grade
Artículo 2
2012 Prevalence and nature of late-emerging poor readers.
Artículo 2
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2008 Dynamic assessment of algebraic learning in predicting third graders' development of mathematical problem solving
Artículo 2
2012 Predicting first graders' development of calculation versus word-problem performance: The role of dynamic assessment.
Artículo 1
2014 Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Artículo 1
2014 Sources of individual differences in emerging competence with numeration understanding versus multidigit calculation skill
Artículo 1
2015 Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
Artículo 1
2019 Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program
Artículo 1
2012 Using word identification fluency to monitor first-grade reading development
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-May-2024