Wehby, Joseph H.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 3 |
2021 | 2 |
2020 | 2 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 7 |
2019 | 1 | 5 |
2015 | 0 | 1 |
2014 | 0 | 1 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 14 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
The association between teaching students with disabilities and teacher turnover
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2019 |
Are students with disabilities accessing the curriculum? A meta-analysis of the reading achievement gap between students with and without disabilities
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2014 |
Unidentified language deficits in children with emotional and behavioral disorders
|
Artículo | 1 |
2015 |
Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Oct-2024