Schatschneider, Christopher

Florida Center for Reading Research, Tallahassee (USA)

Psicología Básica

Número de publicaciones: 19 (63.2% citado)
Número de citas: 60 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 31
Índice h: 3
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.4
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 7
2022 3
2021 11
2020 2
2019 3
2018 4
2017 9
2016 5
2015 4
2014 5
2013 2
2012 0
2011 1
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 1
2004 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2017 2 3
2014 0 7
2013 2 3
2011 0 1
2010 1 1
2009 1 3
2008 1 1
2006 2 14
2004 1 27
2005 2 0
2007 2 0
2012 0 0
2015 0 0
2016 3 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 1 0
2021 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
19 Artículo de revista 60
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2004 Kindergarten Prediction of Reading Skills: A Longitudinal Comparative Analysis
Artículo 27
2006 The cognitive correlates of third-grade skill in arithmetic, algorithmic computation, and arithmetic word problems
Artículo 14
2014 To wait in tier 1 or intervene immediately
Artículo 6
2009 Individualizing Student Instruction Precisely
Artículo 3
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2017 Exploring the Co-Development of Reading Fluency and Reading Comprehension
Artículo 2
2008 Effects of small-group tutoring with and without validated classroom instruction on at-risk students' math problem solving
Artículo 1
2014 Intensive reading remediation in grade 2 or 3
Artículo 1
2011 Peer Effects in Preschool Classrooms
Artículo 1
2013 Reading Development in Young Children
Artículo 1
2010 Does growth rate in oral reading fluency matter in predicting reading comprehension achievement?
Artículo 1
2017 Expanding the developmental models of writing
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Jul-2024