Número de publicaciones: 9 (88.9% citado)
Número de citas: 27 (11.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 25
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 2.9
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 7
2022 0
2021 10
2020 3
2019 1
2018 0
2017 3
2016 2
2015 0
2014 0
2013 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 2 1
2021 2 2
2016 1 5
2015 1 3
2014 0 9
2013 0 7
2017 0 0
2018 0 0
2019 1 0
2020 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
9 Artículo de revista 27
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Artículo 8
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2016 Supported self-explaining during fraction intervention
Artículo 5
2015 Effects of a multitier support system on calculation, word problem, and prealgebraic performance among at-risk learners
Artículo 3
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2021 Closing the word-problem achievement gap in first grade
Artículo 2
2022 Building word-problem solving and working memory capacity
Artículo ARTICULO 1
2014 Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Jul-2024