Número de publicaciones: 13 (53.8% citado)
Número de citas: 15 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 14
Índice h: 2
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.0
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 3
2022 0
2021 4
2020 1
2019 3
2018 0
2017 1
2016 2
2015 0
2014 0
2013 1
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2017 1 1
2015 2 3
2014 1 1
2013 1 5
2010 1 2
2009 1 2
2008 1 1
2011 1 0
2012 1 0
2016 1 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 1 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 15
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2015 Effects of a multitier support system on calculation, word problem, and prealgebraic performance among at-risk learners
Artículo 3
2010 A Framework for remediating number combination deficits
Artículo 2
2009 Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties: A randomized control trial
Artículo 2
2017 Child-level predictors of responsiveness to evidence-based mathematics intervention
Artículo 1
2008 A response to recent reanalyses of the National Reading Panel report
Artículo 1
2014 Does calculation or word-problem instruction provide a stronger route to prealgebraic knowledge?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024