Número de publicaciones: 12 (91.7% citado)
Número de citas: 34 (8.8% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 28
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 3.0
Promedio de citas últimos 5 años: 2.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 8
2022 1
2021 13
2020 3
2019 1
2018 2
2017 2
2016 2
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 1
2000 0
1999 0
1998 0
1997 0
1996 0
1995 0
1994 0
1993 0
1992 0
1991 0
1990 0
1989 0
1988 0
1987 0
1986 0
1985 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 2
2016 0 7
2015 0 1
2014 0 11
2013 0 5
2012 0 2
2011 0 3
2009 0 2
1985 0 1
1986 0 0
1987 0 0
1988 0 0
1989 0 0
1990 0 0
1991 0 0
1992 0 0
1993 0 0
1994 0 0
1995 0 0
1996 0 0
1997 0 0
1998 0 0
1999 0 0
2000 0 0
2001 1 0
2002 0 0
2003 1 0
2004 1 0
2005 1 0
2006 2 0
2007 1 0
2008 2 0
2010 1 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
12 Artículo de revista 34
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Artículo 8
2013 Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Artículo 5
2016 Supported self-explaining during fraction intervention
Artículo 5
2014 Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
Artículo 3
2011 Early numeracy intervention program for first-grade students with mathematics difficulties
Artículo 3
2016 The effectiveness of reading interventions for english learners
Artículo 2
2012 Universal screening in mathematics for the primary grades
Artículo 2
2009 The role of domain expertise in beginning special education teacher quality
Artículo 2
2021 Improving Struggling Fifth-Grade Students’ Understanding of Fractions
Artículo ARTICULO 2
1985 Estrategias de instrucción para el estudio de textos disciplinares en los grados intermedios
Artículo 1
2015 Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024