Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
1 |
2023 |
8 |
2022 |
1 |
2021 |
13 |
2020 |
3 |
2019 |
1 |
2018 |
2 |
2017 |
2 |
2016 |
2 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
2012 |
0 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
2008 |
0 |
2007 |
0 |
2006 |
0 |
2005 |
0 |
2004 |
0 |
2003 |
0 |
2002 |
0 |
2001 |
1 |
2000 |
0 |
1999 |
0 |
1998 |
0 |
1997 |
0 |
1996 |
0 |
1995 |
0 |
1994 |
0 |
1993 |
0 |
1992 |
0 |
1991 |
0 |
1990 |
0 |
1989 |
0 |
1988 |
0 |
1987 |
0 |
1986 |
0 |
1985 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
1 |
2 |
2016 |
0 |
7 |
2015 |
0 |
1 |
2014 |
0 |
11 |
2013 |
0 |
5 |
2012 |
0 |
2 |
2011 |
0 |
3 |
2009 |
0 |
2 |
1985 |
0 |
1 |
1986 |
0 |
0 |
1987 |
0 |
0 |
1988 |
0 |
0 |
1989 |
0 |
0 |
1990 |
0 |
0 |
1991 |
0 |
0 |
1992 |
0 |
0 |
1993 |
0 |
0 |
1994 |
0 |
0 |
1995 |
0 |
0 |
1996 |
0 |
0 |
1997 |
0 |
0 |
1998 |
0 |
0 |
1999 |
0 |
0 |
2000 |
0 |
0 |
2001 |
1 |
0 |
2002 |
0 |
0 |
2003 |
1 |
0 |
2004 |
1 |
0 |
2005 |
1 |
0 |
2006 |
2 |
0 |
2007 |
1 |
0 |
2008 |
2 |
0 |
2010 |
1 |
0 |
2017 |
0 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
0 |
0 |
2023 |
0 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
12 |
Artículo de revista |
34 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2014 |
Does working memory moderate the effects of fraction intervention?
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Sterba, Sonya K.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Malone, Amelia S.
Hamlett, Carol L.
Jordan, Nancy C.
Gersten, Russell
Siegler, Robert S.
Changas, Paul
|
Artículo
|
8 |
2013 |
Improving at-risk learners’ understanding of fractions
Fuchs, Lynn S.
Schumacher, Robin F.
Long, Jessica
Namkung, Jessica M.
Hamlett, Carol L.
Cirino, Paul T.
Jordan, Nancy C.
Siegler, Robert S.
Gersten, Russell
Changas, Paul
|
Artículo
|
5 |
2016 |
Supported self-explaining during fraction intervention
|
Artículo
|
5 |
2014 |
Sources of Individual Differences in Children's Understanding of Fractions
|
Artículo
|
3 |
2011 |
Early numeracy intervention program for first-grade students with mathematics difficulties
|
Artículo
|
3 |
2016 |
The effectiveness of reading interventions for english learners
|
Artículo
|
2 |
2012 |
Universal screening in mathematics for the primary grades
|
Artículo
|
2 |
2009 |
The role of domain expertise in beginning special education teacher quality
|
Artículo
|
2 |
2021 |
Improving Struggling Fifth-Grade Students’ Understanding of Fractions
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
1985 |
Estrategias de instrucción para el estudio de textos disciplinares en los grados intermedios
|
Artículo
|
1 |
2015 |
Inclusion versus specialized intervention for very-low-performing students
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024