Número de publicaciones: 9 (88.9% citado)
Número de citas: 28 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 15
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 1.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 5
2022 1
2021 6
2020 0
2019 1
2018 3
2017 3
2016 3
2015 2
2014 1
2013 1
2012 0
2011 1
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2021 0 2
2013 1 2
2012 1 1
2010 2 2
2009 0 2
2008 1 4
2006 1 14
2007 0 0
2011 0 0
2014 0 0
2015 0 0
2016 0 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 1 0
2020 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
9 Artículo de revista 28
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2006 The cognitive correlates of third-grade skill in arithmetic, algorithmic computation, and arithmetic word problems
Artículo 14
2008 Effects of preventative tutoring on the mathematical problem solving of third-grade students with math and reading difficulties
Artículo 4
2013 Effects of first-grade number knowledge tutoring with contrasting forms of practice
Artículo 2
2021 Closing the word-problem achievement gap in first grade
Artículo 2
2010 A Framework for remediating number combination deficits
Artículo 2
2009 Remediating number combination and word problem deficits among students with mathematics difficulties: A randomized control trial
Artículo 2
2022 Building word-problem solving and working memory capacity
Artículo ARTICULO 1
2012 Predicting first graders' development of calculation versus word-problem performance: The role of dynamic assessment.
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024