Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program (2019) Fuchs, Douglas Kearns, Devin M. Fuchs, Lynn S. Elleman, Amy Gilbert, Jennifer K. Patton, Samuel Peng, Peng Compton, Donald L. Exceptional children Vol. 85 Núm. 2 Pág. 229-247
- Número de citas: 1 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Quasiexperimental Evaluation of Two Versions of First-Grade PALS Vol. 87 Núm. 2 Pág. 141-162 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Fuchs, Douglas
Cho, Eunsoo
Toste, Jessica R.
Fuchs, Lynn S.
Gilbert, Jennifer K.
McMaster, Kristen L.
Svenson, Ebba
Thompson, Anneke
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024