McMaster, Kristen L.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 5 |
2022 | 4 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 2 |
2019 | 0 | 5 |
2013 | 0 | 5 |
2011 | 1 | 1 |
2008 | 0 | 1 |
2005 | 0 | 3 |
2006 | 2 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 17 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
What does it take to scale up and sustain evidence-based practices?
|
Artículo | 5 |
2019 |
The effects of early numeracy interventions for students in preschool and early elementary
|
Artículo | 5 |
2005 |
Responding to Nonresponders: An Experimental Field Trial of Identification and Intervention Methods
|
Artículo | 3 |
2020 |
Supporting teachers’ use of data-based instruction to improve students’ early writing skills
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2008 |
Peer-assisted learning strategies: A " tier 1 " approach to promoting english learners' response to intervention
|
Artículo | 1 |
2011 |
Curriculum-based measures of beginning writing
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Oct-2024