Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ane Zubizarreta Pagaldai, Ainara Imaz Agirre, Nagore Ipiña Larrañaga
Journal of Supranational Policies of Education (JOSPOE), ISSN-e 2340-6720, Nº. 14, 2021 (Ejemplar dedicado a: Competencias docentes, digitalización e inclusión: Claves para alcanzar el Objetivo de Desarrollo Sostenible 4 en tiempos de pandemia.), págs. 43-56
Digitalizazioak hezkuntza gradu berrietan proposatzen dizkigun erronkak
Ainara Imaz Agirre, Nagore Ipiña Larrañaga
Jakingarriak, ISSN 1697-6215, Nº. 78, 2019 (Ejemplar dedicado a: Eraldaketa digitala hezkuntzan), págs. 54-58
The processing of gender assignment in Spanish: Does canonicity have an effect on Basque speakers?
Ainara Imaz Agirre
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 29, Vol. 2, 2016, págs. 523-543
The acquisition of dative alternation in English by Spanish learners
Ainara Imaz Agirre
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 12, 2015, págs. 63-90
Double object constructions in L3 English: an exploratory study of morphological and semantic constraints
Ainara Imaz Agirre, María del Pilar García Mayo
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 14, Nº. 2, 2014, págs. 1-20
Analyzing Secondary Education StudentsArgumentation in Natural Sciences
Ainara Imaz Agirre
Actas del VIII Congreso Internacional sobre Educación Bilingüe: Libro de Actas / María José Salinas Ranero (aut.), Antonio Jesús Tinedo Rodríguez (aut.), 2023, ISBN 978-84-9927-743-1, págs. 35-37
Face-to-face and online multilingual prospective teachers: A description analysis on attitudes towards Basque, Spanish, English and multilingualism
Ainara Imaz Agirre, Nagore Ipiña Larrañaga, Miren Agurtzane Bikuña Munduate, Eunate Arebiotorre Landeta
Gazte eleaniztunak: mintzalari eta mintzagai / coord. por Beñat Muguruza Aseguinolaza, Irantzu Epelde Zendoia, 2022, ISBN 978-84-9860-841-0, págs. 171-188
Challenges in English as a Foreing Language Teaching in the Basque Country: Pre-service and In-service Teachers' Perspectives
Ainara Imaz Agirre, Miren Agurtzane Bikuña Munduate
Teachers’ Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education: Studies in Honor of Pilar Sagasta / Nagore Ipiña Larrañaga (ed. lit.), Ainara Imaz Agirre (ed. lit.), Begoña Pedrosa Lobato (ed. lit.), Eneritz Garro Larrañaga (ed. lit.), 2020, ISBN 978-3-631-81979-1, págs. 183-196
Task Repetition Effects on CAF in EFL Child Task-Based Oral Interaction
María del Pilar García Mayo, Ainara Imaz Agirre, Agurtzane Azkarai
Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching / coord. por Mohammad Javad Ahmadian, María del Pilar García Mayo, 2018, ISBN 9781501511479, págs. 11-28
Transfer effects in the acquisition of double object constructions in English as an L3
Ainara Imaz Agirre, María del Pilar García Mayo
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 143-171
Gender and Age in Child Interaction in an EFL CLIL Context: An Exploratory Study
Agurtzane Azkarai, Ainara Imaz Agirre
Learning Foreign Languages in Primary School: Research Insights / coord. por María del Pilar García Mayo, 2017, ISBN 9781783098095, págs. 103-123
Berrikuntza prozesu baten mapa berria: eraldaketaren eredua : etorkizuneko irakasleen formazioan eragiten
Ainara Imaz Agirre (ed. lit.), Nagore Ipiña Larrañaga (ed. lit.), Helena Azkarragaurizar Jauregi (il.)
Mondragon Unibertsitatea, Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea, 2020. ISBN 978-84-09-21061-9
Teachers’ Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education: Studies in Honor of Pilar Sagasta
Nagore Ipiña Larrañaga (ed. lit.), Ainara Imaz Agirre (ed. lit.), Begoña Pedrosa Lobato (ed. lit.), Eneritz Garro Larrañaga (ed. lit.)
Peter Lang, 2020. ISBN 978-3-631-81979-1
The acquisition of gender agreement in L3 English by Basque/Spanish bilinguals
Ainara Imaz Agirre
Tesis doctoral dirigida por María del Pilar García Mayo (dir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2015).
Students’ digital competence: Basque secondary school students’ digital competence development through EKI educational resource
Tesis doctoral dirigida por Ainara Imaz Agirre (dir. tes.), Francesc Marc Esteve Mon (dir. tes.). Mondragon Unibertsitatea (2021).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados