Periodo de publicación recogido
|
|
|
Roberto R. Heredia, Tanja Angelovska, Anna Cieslicka
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 26, Nº. 6, 2022, págs. 695-709
Cross-linguistic awareness of adult L3 learners of English: a focus on metalinguistic reflections and proficiency
Tanja Angelovska
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 1-2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Languages for Life - Educational, Professional and Social Contexts: Selected papers from the 13th International Conference of the Association for Language Awareness, WU Vienna, July 2016), págs. 136-152
L3 syntactic transfer – an integrative approach
Tanja Angelovska, Ángela Hahn
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 1-9
(When) do L3 English learners transfer from L2 German?: Evidence from spoken and written data by L1 Russian speakers
Tanja Angelovska
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 195-222
Input-Practice-Output: A method for teaching L3 English after L2 German with a focus on syntactic transfer
Ángela Hahn, Tanja Angelovska
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 299-319
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications
Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.)
John Benjamins, 2017. ISBN 9789027265609
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados