Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children
Agurtzane Azkarai, María del Pilar García Mayo, Rhonda Oliver
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 171, Nº. 1, 2020, págs. 90-112
Task repetition effects on L1 use in EFL child task-based interaction
Agurtzane Azkarai, María del Pilar García Mayo
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 4, 2017, págs. 480-495
Task-modality and L1 use in EFL oral interaction
Agurtzane Azkarai, María del Pilar García Mayo
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 5, 2015, págs. 550-571
Males and females in EFL task-based interaction: does gender have an impact on LREs?
Agurtzane Azkarai
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 12, 2015, págs. 9-35
Task Repetition Effects on CAF in EFL Child Task-Based Oral Interaction
María del Pilar García Mayo, Ainara Imaz Agirre, Agurtzane Azkarai
Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching / coord. por Mohammad Javad Ahmadian, María del Pilar García Mayo, 2018, ISBN 9781501511479, págs. 11-28
Gender and Age in Child Interaction in an EFL CLIL Context: An Exploratory Study
Agurtzane Azkarai, Ainara Imaz Agirre
Learning Foreign Languages in Primary School: Research Insights / coord. por María del Pilar García Mayo, 2017, ISBN 9781783098095, págs. 103-123
Attention to form in task-based interaction: does gender play a role?
Agurtzane Azkarai, María del Pilar García Mayo
Empiricism and analytical tools for 21 Century applied linguistics: selected papers from the XXIX International Conference of the Spanish Association of Applied Linguistics (AESLA) [Salamanca, 4-6 May 2011] / Izaskun Elorza (ed. lit.), Ovidi Carbonell Cortés (ed. lit.), Reyes Albarrán Martín (ed. lit.), Blanca García Riaza (ed. lit.), Miriam Pérez Veneros (ed. lit.), 2012, ISBN 978-84-9012-154-2, págs. 45-53
Gender and task modality in efl task-based interaction
Agurtzane Azkarai
Tesis doctoral dirigida por María del Pilar García Mayo (dir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2013).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados