Euskal Herriko gazte eleaniztunei buruz dihardute liburu honetako hamalau kapituluek; haien praktika eleaniztunek gurutzatzen dute liburuko atal oro. Gazte eleaniztunen hizkuntza-praktikak eta -ideologiak ikertzeko ikuspuntu ugari azaltzen dira liburu honek biltzen dituen lanetan. Askotan esaten da Euskal Herria hizkuntza-laborategia dela. Agerian geratu da hori, beste behin, eta ezin hobeto baliatu dute gure laborategi hau liburuan parte hartu duten egileek. Uste dugu denon artean ekarpen interesgarria egin diogula berez emankorra den arloari, eta hari-mutur asko bistan utzi dituela, inork etorkizunean heldu nahiko balie ere. Aldi berean, balio digu ikasteko zein diren gazteak eta hizkuntzak ardatz hartuta lanean ari diren ikertzaileen egungo hainbat iker-lerro.
págs. 15-36
págs. 37-56
págs. 57-76
Euskal gazteen identitate digitalak: benetakotasunaren eraikuntza sare sozialetan
Agurtzane Elordui Urkiza, Jokin Aiestaran Etxabe, Libe Mimenza Castillo
págs. 77-106
Hizkuntza Tutoretza HUHEZIn: Hizkuntza graduetako ikasle eta tutoreen ebaluazioa
Leticia García Fernández, Nekane Arratibel Insausti, Agurtzane Azpeitia Eizagirre
págs. 107-126
págs. 127-148
Basque language immersion training: Basque-Spanish code-switching (CS) in the oral production in children
págs. 149-170
Face-to-face and online multilingual prospective teachers: A description analysis on attitudes towards Basque, Spanish, English and multilingualism
Ainara Imaz Agirre, Nagore Ipiña Larrañaga, Miren Agurtzane Bikuña Munduate, Eunate Arebiotorre Landeta
págs. 171-188
págs. 189-208
Hizkuntzak irabazteko estrategiak testuinguru eleaniztunetan: unibertsitate ikasleen iritzien analisi tematikoa
págs. 209-224
págs. 225-244
págs. 245-264
págs. 265-284
págs. 285-303
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados