Escriptures acadèmiques a secundària
Gustavo Bombini, Mireia Manresa Potrony, Carmen Rodríguez Gonzalo
págs. 4-6
págs. 7-13
Escriure per pensar i persuadir
Liliana Tolchinski Brenman, Melina Aparici Aznar, Elisa Rosado Villegas
págs. 14-21
págs. 22-27
págs. 28-33
págs. 34-37
págs. 38-42
págs. 43-48
págs. 49-53
págs. 55-60
págs. 61-70
págs. 71-73
págs. 74-76
págs. 77-79
Ana Cortés Lagos (res.)
Es reseña de:
Escribir a través del Currículum: Una guía de referencia
Charles Bazerman, Joseph Little, Lisa Bethel, Teri Chavkin, Danielle Fouquette, Janet Garufis
Universidad Nacional de Córdoba, 2016. ISBN 978-950-33-1299-5
págs. 81-82
Dari Escandell Maestre (res.)
Es reseña de:
La lectura en català per a infants i adolescents: història, investigació i polítiques
Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana : Abadia de Montserrat, 2013. Biblioteca Sanchis Guarner, 78. ISBN 978-84-9883-582-3
págs. 83-84
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados