Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Escriure per pensar i persuadir

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 73, 2017, págs. 14-21
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir una argumentació analítica, és a dir, que, partint de premisses més o menys generals, sàpiga reflectir el punt de vista de l’autor sobre un assumpte, avanci presentant arguments i contraarguments i proporcioni evidències justificades, com també possibles refutacions que portin a una conclusió fonamentada. En aquest treball, definirem les característiques fonamentals de l’argumentació analítica, examinarem alguns errors comuns de l’alumnat en redactar la seva argumentació i proposarem un conjunt d’eines pedagògicament rellevants per contribuir a practicar l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura analítica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno