Ha sido reseñado en:
La lectura en català per a infants i adolescents, Història, investigació i politiques
Anuario de investigación en literatura infantil y juvenil: ANILIJ, ISSN-e 2660-7395, ISSN 1578-6072, Nº. 12, 2014, págs. 169-170
La lectura en català per a infants i adolescents. Història, investi-gació i polítiques
Llengua i literatura: Revista anual de la Societat Catalana de Llengua i literatura, ISSN-e 2013-9527, ISSN 0213-6554, Nº.28 25, 2015, págs. 187-189
Dari Escandell Maestre (res.)
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 73, 2017, págs. 83-84
La primera part d’aquesta obra, veritablement innovadora, revisa estudis, analitza dades i interpreta un escenari on els lectors d’unes determinades edats i les seues lectures són les peces claus. La segona descriu un model d’anàlisi per investigar pràctiques de lectura i l’aplica a una experiència concreta, model de bones pràctiques. La tercera secció proposa polítiques de lectura que indubtablement, si es duen a terme, poden crear l’escenari cultural òptim que volem en un futur pròxim.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados