Building Effective Listening Skills in the ESL Classroom: An Argument and a Proposed Methodology for Teaching Listenig
págs. 11-22
Teaching interjections in the ESL/EFL class: a pragmatic approach
págs. 23-33
New Insights into the Teaching of Spoken Language: A Typology for the Classification and Development of Oral Tasks
María Luisa Roca Varela, Martiña Piñeiro de la Torre, Inma Gigirey Liste
págs. 35-45
Feedback, Uptake and Confirmation: A Study of their Role in the EFL Classroom Comparing two Different Contexts
págs. 47-54
Beyond the Traditional Method: Teaching English with blended-learning Methodology
págs. 55-62
La competencia comunicativa: clave para la enseñanza del inglés como lengua extrajera
págs. 63-72
Making Grammar Make Sense: Nothing is Impossible
págs. 73-78
págs. 79-88
Una metodología interdisciplinar: la lengua inglesa como medio de comunicación
págs. 89-99
The importance of needs analysis in syllabus and course design: The CMC_E project: a case in point
págs. 101-111
Computer-mediated communication: The use of email to foster intercultural and linguistic competence
págs. 113-121
págs. 123-129
págs. 131-137
Brevity, images and metalanguage: Powerpoints: pedagogy and processing effort
págs. 139-143
págs. 145-153
Native Cardinality: teaching American English vowels to Spanish students
págs. 155-174
Rocking to the top: Hard Rock y Literatura Inglesa
págs. 175-185
págs. 187-194
págs. 197-204
págs. 205-212
págs. 213-220
págs. 221-228
págs. 229-236
La experiencia Erasmus y su influencia en las actitudes hacia las lenguas extranjeras: propuesta metodológica y herramientas para un análisis longitudinal
Susana Gómez Martínez, José María Marbán Prieto, David Lasagabaster Herrarte, María Teresa Sánchez Nieto, Isabel Comas Martínez, Beatriz Tarancón Álvaro
págs. 237-248
págs. 249-256
págs. 259-267
Aprendizaje cooperativo en inglés para fines académicos y profesionales: Investigación-acción
págs. 269-276
Attitudes and use of English words by young Canary islanders: A research focused on phisiotherapy students
págs. 277-289
págs. 291-298
La utilización didáctica de las Web de bodegas en la enseñanza de idiomas
María Teresa Ramos Gómez, Leonor Pérez Ruiz, Catherine Desprès Caubrière
págs. 299-315
The Wooing of English speaking clients in the rural tourism industry: The project Turicyl
págs. 317-329
págs. 333-344
Business meets academia: The strategic importance of tourism translation in the North of Portugal (a case study)
págs. 345-357
págs. 359-370
págs. 371-378
La norma europea de calidad EN-15038 para los servicios de traducción: Análisis y crítica
págs. 379-389
págs. 393-403
Implementing the European Higher Education Area in EFL teaching at university: The potencial of the language laboratory
págs. 405-418
págs. 419-431
Lectura extensiva en inglés en la planificación con ECTS: ¿ a qué velocidad lee un estudiante de filología inglesa?
Miriam Borham Puyal, Izaskun Elorza, Blanca García Riaza, María José Rodríguez Conde, Susana Olmos Migueláñez
págs. 433-440
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados