Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Reconceptualising ICTs in foreign language teaching and learning
Lucía Bellés Calvera, Ana Isabel Martínez Hernández
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 16, Nº. 3, 2023
Perspectives docents i investigadores sobre l’ensenyament de llengües estrangeres:: Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño
Lucía Bellés Calvera, Ana Isabel Martínez Hernández
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 16, Nº. 3, 2023
“Look, ma, no hands!” Writing without typing: speech-recognition tools for future translators in the English language classroom
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera
Lengua y Sociedad, ISSN 1729-9721, ISSN-e 2413-2659, Vol. 21, Nº. 2, 2022, págs. 69-90
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on english as a foreign language reports
Ana Isabel Martínez Hernández
Miscelánea: A journal of english and american studies, ISSN 1137-6368, Nº 66, 2022, págs. 13-39
Accommodating the syllabus to visually impaired students in the English language classroom: challenges and concerns.
Ana Isabel Martínez Hernández, Begoña Bellés Fortuño
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 21, Nº. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: Open Issue), págs. 75-92
The use of Wordclouds for vocabulary retention in the English for Psychology classroom
Begoña Bellés Fortuño, Ana Isabel Martínez Hernández
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 28, Nº. 2, 2020, págs. 64-77
Assistive technology in special education: Resources to support literacy, communication, and learning differences
Ana Isabel Martínez Hernández
Language Value, ISSN-e 1989-7103, Vol. 11, Vol. 1, 2019, págs. 108-112
Google Slides ® as an accessible online whiteboard
Ana Isabel Martínez Hernández
Investigación e innovación en lengua extranjera: Una perspectiva global / coord. por Juan Ramón Guijarro Ojeda, Raúl Ruiz Cecilia, 2022, ISBN 9788419071880, págs. 275-296
Unlocking animal farm: Escape rooms as pedagogical tools for the teaching of literature in higher education
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera
Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: Perspectivas metodológicas / coord. por Alba Vico-Bosch, Luisa Vega Caro, Olga Buzón-García, 2021, ISBN 978-84-1377-640-8, págs. 230-258
“How do I know what I think until I see what I say?”: dictation tools in academic writing
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza / coord. por Luisa Vega Caro, Alba Vico-Bosch, 2021, ISBN 978-84-1377-639-2, págs. 1672-1695
Written discourse competence and asynchronous online learning: an analysis of lexical errors in higher education
Lucía Bellés Calvera, Ana Isabel Martínez Hernández
Innovaciones metodológicas con TIC en educación / coord. por Olga Buzón-García, María del Carmen Romero García, Amparo Verdú Vázquez, 2021, ISBN 978-84-1377-319-3, págs. 4009-4031
Lengua y Contenido: El desafío en el aula universitaria de Ciencias
Begoña Bellés Fortuño, Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera, Adrián Mota Babiloni
IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa 1 y 2 de Julio 2021: Libro de actas #CIMIE21, 2021, págs. 1-6
When in Rome, do as the romans do... or not: creating escape rooms for the Classical History classroom
Lucía Bellés Calvera, Ana Isabel Martínez Hernández
Metodologías activas con TIC en la educación del siglo XXI / coord. por Olga Buzón-García, María del Carmen Romero García, 2021, ISBN 978-84-1377-592-0, págs. 1994-2021
Written discourse competence and asynchronous online learning: An analysis of writing errors in higher education
Lucía Bellés Calvera, Ana Isabel Martínez Hernández
Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030 / coord. por Rosalba Mancinas Chávez, 2021, ISBN 978-84-18167-39-3
Llegir la Imatge. Il·lustrar la Paraula. Reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic
Ana Isabel Martínez Hernández
Language Value, ISSN-e 1989-7103, Vol. 14, nº. 1, 2021, págs. 138-142
Es reseña de:
Llegir la imatge, il·lustrar la paraula: reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic / Julia Haba Osca (dir.), Roberto Martínez Carrasco (dir.)
UNO Editorial, 2020. ISBN 978-84-18438-37-0
Accessibilitat i traducció audiovisual
Ana Isabel Martínez Hernández
Language Value, ISSN-e 1989-7103, Vol. 13, Vol. 1, 2020, págs. 116-120
Es reseña de:
Accessibilitat i traducció audiovisual
Eumo, 2019. Biblioteca de traducció i interpretació, 24. ISBN 978-84-9766-687-9
Functional diversity in higher education: curriculum accommodation for people with vision disability and hearing impairment in the English as a foreign language classroom
Ana Isabel Martínez Hernández
Tesis doctoral dirigida por Begoña Bellés Fortuño (dir. tes.). Universitat Jaume I (2022).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados