Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Diane M. Bunce, Maria J. Schroeder, Dianne J. Luning Prak, Melonie A. Teichert, Debra K. Dillner, Lauren R. McDonnell, Daniel P. Midgette, Regis Komperda
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 5, 2023, págs. 1751-1762
Supporting the Growth and Impact of the Chemistry-Education-Research Community
Deborah G. Herrington, Ryan D. Sweeder, Patrick L. Daubenmire, Christopher F. Bauer, Stacey Lowery Bretz, Diane M. Bunce, Justin H. Carmel, Renée Cole, Brittland K. DeKorver, Resa M. Kelly, Scott E. Lewis, María T. Oliver-Hoyo, Stephanie A. C. Ryan, Marilyne Stains, Marcy H. Towns, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 393-397
Differential Use of Study Approaches by Students of Different Achievement Levels
Diane M. Bunce, Regis Komperda, Maria J. Schroeder, Debra K. Dillner, Shirley Lin, Melonie A. Teichert, JudithAnn R. Hartman
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 10, 2017, págs. 1415-1424
Kelly Y. Neiles, Ivy Todd, Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 5, 2016, págs. 821-831
Decay of Student Knowledge in Chemistry
Diane M. Bunce, Jessica R. VandenPlas, Cameron Soulis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 9, 2011, págs. 1231-1237
How Long Can Students Pay Attention in Class? A Study of Student Attention Decline Using Clickers
Diane M. Bunce, Elizabeth A. Flens, Kelly Y. Neiles
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 12 (December), 2010, págs. 1438-1443
Dressing for (Chemical) Success
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 10 (October), 2009, págs. 1140-1140
Teaching Is More Than Lecturing and Learning Is More Than Memorizing. 2007 James Flack Norris Award
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 6 (June), 2009, págs. 674-680
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 10, 2008, pág. 1439
Diane M. Bunce, Jessica R. VandenPlas, Katherine L. Havanki
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 3, 2006, págs. 488-493
The Power of Practice: What Students Learn from How We Teach
Amy J. Phelps, Diane M. Bunce, Cherin Lee
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 7, 2003, págs. 829-832
Does Piaget Still Have Anything to Say to Chemists?
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 8, 2001, pág. 1107
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 9 (September), 2000, págs. 1112-1112
Division News and Announcements
Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 3 (March), 2000, págs. 297-297
Active learning and cooperative learning in the organic chemistry lecture class
Donald R. Paulson, Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 8, 1999, págs. 1136-1140
Research in chemical education--the third branch of our profession
William R. Robinson, Diane M. Bunce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 74, Nº 9, 1997, págs. 1076-1079
Chemistry in Context:: Weaving the Web
A. Truman Schwartz, Diane M. Bunce, Robert G. Silberman, Conrad L. Stanitski, Wilmer J. Stratton, Arden P. Zipp
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 12 (December), 1994, págs. 1041-1043
The use of GALT (Group Assessment of Logical Thinking) as a predictor of academic success
Diane M. Bunce, Kira D. Hutchinson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 70, Nº 3, 1993, págs. 183-187
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados