Instituciones
Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Més enllà de les competències, el disseny de models acadèmics integrals: El Model Acadèmic de Psicologia (MAP) a la Universitat de Girona
Esperança Villar Hoz, Mònica Cunill Olivas, Pilar Albertín Carbó, María Aymerich Andreu, Beatriz Caparrós Caparrós, Antonia Dorado Caballero, Mònica González Carrasco, Sara Malo Cerrato, Marc Pérez Burriel, Isabel Pérez Guerra, Carles Rostán Sánchez, Marta Sadurní, Francesc Sidera Caballero, Ferrán Viñas Poch
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: Congreso Internacional de Docencia Universitaria e Innovación - CIDUI 2021)
Una herramienta para evaluar el clima social de las aulas universitarias
Carles Rostán Sánchez, Dolors Cañabate Ortiz, Mònica González Carrasco, Pilar Albertín Carbó, Marc Pérez Burriel
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 13, Nº. 36, 2015 (Ejemplar dedicado a: Los videojuegos: nuevos instrumentos para la educación y el desarrollo de habilidades), págs. 387-408
Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Marc Pérez Burriel
Revista de investigación en educación, ISSN-e 2172-3427, ISSN 1697-5200, Vol. 11, Nº. 2, 2013, págs. 60-76
L'avaluació de l'activitat reflexiva a partir del portafoli de l'estudiant
Marc Pérez Burriel
REPTE: Revista de Enseñanza de la Psicología: Teoría y Experiencia, ISSN-e 1699-5546, Nº. 6, 2010, 12 págs.
The temporal relation between regression and transition periods in early infancy
Marta Sadurní, Marc Pérez Burriel
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 13, Nº. 1, 2010, págs. 112-126
Elaboració d'Una rúbrica per avaluar la competència reflexiva
Laura Serra-Saurina, Ángel Alsina i Pastells, Sara Ayllón, Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Marc Pérez Burriel
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 60-63
Xarxa d’Innovació Docent sobre Aprenentatge Reflexiu (XID-AR): Presentació a la Jornada de Bones Pràctiques 2013 del treball realitzat per la XID-AR durant el curs 2012-13
Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Marc Pérez Burriel, María Pallisera i Díaz, Judit Fullana Noell
4es Jornades de bones pràctiques, 2014, ISBN 978-84-8458-433-9, pág. 50
Reflective learning in higher education: a mixed quantitativequalitative analysis of students’ appraisals
Marc Pérez Burriel, María Pallisera i Díaz, J. Fullana, Ramón Fernández Cervantes, J. Colomer
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 384-391
Treball realitzat per la XID-AR durant el curs 2011-12
Roser Fernández Peña, María Pallisera i Díaz, Jordi Colomer, Judit Fullana Noell, Marc Pérez Burriel
... Jornades de bones pràctiques: 3eres (2012), 2012, ISBN 9788484584001
Marc Pérez Burriel
Competències acadèmiques i professionals integrades (CAPI): manual de l'estudiant / Carles Rostán Sánchez (ed. lit.), Pilar Albertín Carbó (ed. lit.), 2012, ISBN 9788499840833
Desenvolupament de la intersubjectivitat secundària a través del joc compartit mare-infant
Marc Pérez Burriel
Tesis doctoral dirigida por Marta Sadurní (dir. tes.). Universitat de Girona (2017).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados