Teknologia berrien erabilera hezkuntzan ez da gai berria. Aspaldi ari gara ordenagiluak eta bestelako gailuak erabiltzen. Hala ere, Interneten sorrerak eta gailu mugikorren gizarteratzeak bide berriak jorratzeko aukera zabala ekarri du. Kongresu honetan azken garaietako teknologiek hezkuntzan izan duten eraginaz aritu gara. Bereziki aztertu dira online-hezkuntzaren garapen berriak unibertsitatean, eta denon ahotan ibli dira MOOCak eta SPOCak. Hezkuntza-software berriak ere ezagutu ditugu. Pausu bat aurrerago salto egin eta ikasleekin eraikitako appak, softwareak eta bestelakoak ikusteko aukera izan dugu, programazioaren munduan murgilduz. Horretaz guztiaz gain, mugikortasunean ematen den ikaskuntza-irakaskuntza prozesuen gainean eztabaidatu dugu eskuartean kafeak eta croissantak genituela. Hitzaldi ugari entzuten genuen bitartean errealitate areagotuak eskaintzen dizkigun mundu magikoetatik bidaiatu dugu. Laburbilduz, era inkusiboan dena eta denok kontuan hartzen gaituzten ikaskuntza digitalean oinarritutako esperientzia didaktikoetan murgiltzeko aukera izan dugu udazkeneko hiru egunetan. Bilboko Irakasleen Unibertsitate eskolan bizitakoa sare sozialen bidez ere elkarbanatu dugu. Elkar ezagutu gara, esperientziak eta ikerketak trukatu ditugu, baita etorkizunerako proiektuen hasiak erein ere. Eta guzti horren zati bat liburu honetan duzu. Bertan CINTE16an aurkeztu zen lan bilduma irakurtzeko aukera duzu, aurrera bada!
Current State of the Art and Future Challenges of Mobile Learning: Bridging Formal Education and Home Environments
Julen Castillo Apraiz, Jesús Matey de Antonio, Ángel Hernández García
págs. 9-19
La práctica pedagógica en transformación a través del smartphone en la ESO y la ESPO: el trabajo en movimiento o «m-working»
págs. 20-30
Beyond e-Learning: Newton – A Pan-European Learning Network Platform for Stem Students
Irina Talirina, Ana Eva Ibarrola Armendariz, Gabriel Miro Muntean
págs. 31-40
Jose Ramon Aginaga Badiola, Manuel Cancio Fanlo, Ainhoa González, Ricardo Palenzuela Arocena, Ohiana Urbina, Leire Alba Coria
págs. 41-54
La incorporación del smartphone en la rutina de trabajo en Odontología
Estibaliz Rámila Sánchez, Begoña Gorritxo Gil, Virginia Franco Varas
págs. 55-65
págs. 66-77
págs. 78-95
El uso de juegos de Rol en la docencia: El juego de la Negociación Climática Internacional
págs. 96-105
págs. 106-120
Augmented Reality for Emotional and Social Development at Early Childhood
Amaia Aguirregoitia Martínez, Jorge R. Benitos, Enara Artetxe González
págs. 121-129
Construyendo apps en la Universidad: una experiencia compartida entre estudiantesde Ingeniería y Magisterio
Maider Huarte Abasolo, Gorka Prieto Agujeta, Aintzane Etxebarria Lejarreta
págs. 130-140
The Use of Twitter in the Learning-Teaching Process
Agurtzane Etxegarai Madina, Elvira Fernández Herrero, Pablo Eguía López, Esther Torres Iglesias, Garikoitz Buigues Beraza
págs. 141-152
Twitter como herramienta para la docencia y divulgación de la Microbiología: la iniciativa #microMOOCSEM
Ignacio López Goñi, Mª José Martínez Viñas, Fina Antón Hurtado, Víctor Cid, Ana Martín González, Maryury Andrea Brown Jaque, Juan María García Lobo, Manuel Sánchez, Juan Ignacio Vílchez Morillas, Tatiana Robledo Mahón, Marina Seder Colomina, Silvana Teresa Tapia Paniagua, Alma Hernández de Rojas, Alex Mira, José Jesús Gallego Parrilla, Teresa María López Díaz, Sergi Maicas, Eduardo Villalobo Polo, Guillermo Quindós Andrés, Sabela Balboa Depart, Jesús López Romalde, Clara Aguilar Perez, Anna Tomás, María Linares, Óscar Zaragoza Hernández, Jessica Gil Serna, Raquel Ferrer Espada, Ana I. Camacho Rodríguez, Laura Vinué Santolaya, Jorge Garcia Lara
págs. 153-161
Nuevas tendencias de enseñanza colaborativa en reda través de la tecnología digital BIM
Iñigo León Cascante, Fernando Mora Martín, Juan Pedro Otaduy, Maialen Sagarna Aranburu
págs. 162-170
págs. 171-184
págs. 185-190
págs. 191-204
págs. 205-218
El uso de simuladores empresarialesen la formación de competencias directivas en grado
Oskar Villarreal Larrinaga, Aritza López de Guereño Zarraga, Máximo Sedano Hoyuelos, José Domingo García Merino
págs. 219-233
ADAPTECC: un juego de rol sobre la adaptación al cambio climático
págs. 237-252
págs. 253-276
Página web de casos clínico-radiológicos para estudiantes de Medicina
Enrique Añorbe Mendívil, Álvaro Sánchez García, Pilar Aísa Varela, Xabier Agirre Aranburu
págs. 277-288
Proyecto Empresa Simulada Aplicada a la Universidad (ESAU): metodología, práctica y tecnología
Pedro Manuel Gómez Rodríguez, Ana María Bilbao-Goyoaga Arenas, Nestor Lázaro Gutiérrez, Irene Marta Barainca Vicinay, Miren Lorea Maguregui Urionabarrenechea
págs. 289-300
págs. 301-311
págs. 312-320
Resolución gráfica de problemas de Ingenieríamediante software matemático
Elisabete Alberdi Celaya, María Isabel Eguía Ribero, María Josefa González Gómez, Judit Muñoz Matute
págs. 321-337
Laboratorio de Ingeniería Térmica para Entornos Virtuales de Aprendizaje
José Antonio Millán García, Alexander Martín Garín, Juan María Hidalgo Betanzos
págs. 338-346
págs. 347-354
págs. 355-366
Implementación del video digital en el proceso de enseñanza-aprendizaje de la Odontopediatría
Virginia Franco Varas, Begoña Gorritxo Gil, Estibaliz Rámila Sánchez
págs. 367-377
págs. 378-388
Introducción de las tecnologías de Información y Comunicacióna los Círculos de Lectura Literaria: Caso: Aplicaciones en el Programa Universitario de Inglés
págs. 389-401
págs. 402-419
págs. 420-432
Eki Proiektutik eki digitalera: ikaskuntza esperientzia berritzailea
Josune Gereka, Oihan Odriozola Aranburu, Arantza Arregi, Petro Vera Aguado
págs. 433-456
págs. 457-470
págs. 471-480
Arritokieta Ortuzar Iragorri, Itziar Aranguiz Basterrechea, Elena Bilbao Ergueta, María Isabel Eguía Ribero, M.ª José García López, Amaia Menéndez Ruiz, Blanca María Caballero Iglesias, Maite de Blas Martín, Ana María de Luis Álvarez, Paulo Etxeberria Ramírez, Aitziber Iriondo Hernández
págs. 481-498
Elisabete Alberdi Celaya, María Isabel Eguía Ribero, Paulo Etxeberria Ramírez, M.ª José García López
págs. 499-515
págs. 516-520
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados