InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The 'obvious' stuff: exploring the mundane realities of students' digital technology use in school
Neil Selwyn, Selena Nemorin, Scott Bulfin, Nicola F. Johnson
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 37, 2020 (Ejemplar dedicado a: Number 37 June 2020 [Monographic] Digital learning: distraction or default for the future), págs. 1-14
Profesores y tecnología: repensar la digitalización de la labor docente
Neil Selwyn
Boletín de la Institución Libre de Enseñanza, ISSN 0214-1302, Nº 104, 2016, págs. 27-36
¿Nuevas culturas del aprendizaje ?: (Una conversación con Linda Castañeda)
Neil Selwyn
Boletín de la Institución Libre de Enseñanza, ISSN 0214-1302, Nº 104, 2016, págs. 51-77
Dez sugestões para melhorar a investigação académica em educação e tecnologia
Neil Selwyn
EFT: Educação, Formação & Tecnologias, ISSN-e 1646-933X, Vol. 9, Nº. 2, 2016, págs. 3-9
Methodological capacity within the field of 'educational technology' research: an initial investigation.
Scott Bulfin, Michael Henderson, Nicola F. Johnson, Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 3, 2014, págs. 403-414
Madhu Beriwd, Stewart Clegg, Fred Collopy, Reuben McDaniel, Gareth Morgan, Kathleen Sutcliffe, Roger Kaufman, Anthony Marker, Neil Selwyn
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 53, Nº. 5, 2013 (Ejemplar dedicado a: A special issue exploring innovation in educational technology via connections with related disciplines), págs. 42-52
Editorial: In praise of pessimism-the need for negativity in educational technology.
Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 42, Nº. 5, 2011, págs. 713-718
Point of view: Education and digital technology: The need for social realism?
Neil Selwyn
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 5, 2011, págs. 54-55
Grados de la división digital: reconsideración de las desigualdades digitales y educación superior contemporánea
Neil Selwyn
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, ISSN-e 1698-580X, Vol. 7, Nº. 1, 2010
Primary pupils' use of information and communication technologies at school and home.
Neil Selwyn, John Potter, Sue Cranmer
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 5, 2009, págs. 919-932
School and Web 2.0: a critical perspective
Neil Selwyn, Anastasia Gouseti
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, ISSN 1699-2105, ISSN-e 1989-466X, Vol. 27, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: La escuela en la sociedad digital), págs. 147-165
e-Learning or she-learning? Exploring students’ gendered perceptions of education technology
Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 4, 2007, págs. 744-746
Cyberlines 2.0: Languages and cultures of the internet – Edited by D Gibbs & Kerri-Lee Krause
Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 3, 2007, págs. 543-544
The science and art of integrating ICT in Singapore schools – By Cher Ping Lim
Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 2, 2007, págs. 377-377
Popular culture, new media and digital literacy – Edited by Jackie Marsh.
Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 6, 2006, págs. 985-985
"E-stablishing a Learning Society":: the Use of the Internet to Attract Adults to Lifelong Learning in Wales.
Neil Selwyn, Sarah E. Williams, Stephen Gorard
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 38, Nº 3 (August), 2001, págs. 205-219
Neil Selwyn, Pablo Rivera Vargas, Ezequiel Passeron, Raquel Miño Puigcercós
Educar con sentido transformador en la universidad / coord. por Pablo Rivera Vargas, Raquel Miño Puigcercós, Ezequiel Passeron, 2022, ISBN 9788419023674, pág. 137
Digital inclusion: can we transform education through technology?
Neil Selwyn
Conocimiento para la equidad social: Pensando Chile globalmente / coord. por Pablo Rivera Vargas, María Elena Sánchez Sánchez, Rommy Morales Olivares, Isidora Sáez Rosenkranz, Carlos Yébenes Ortega, Stefanie Butendieck Hijerra, 2017, ISBN 978-84-16989-54-6, págs. 101-108
Reiniciando la universidad: buscando un modelo de universidad en tiempos digitales
Linda Johanna Castañeda Quintero (ed. lit.), Neil Selwyn (ed. lit.), Josep María Duart Montoliu (pr.)
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2019. ISBN 978-84-9180-522-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados