Periodo de publicación recogido
|
|
|
Feedback modes matter: Comparing student perceptions of digital and non‐digital feedback modes in higher education.
Tracii Ryan, Michael Henderson, Michael Phillips
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1507-1523
Young children's everyday concepts of the internet: A platform for cyber‐safety education in the early years.
Susan Edwards, Andrea Nolan, Michael Henderson, Ana Mantilla, Lydia Plowman, Helen Skouteris
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 1, 2018, págs. 45-55
Methodological capacity within the field of 'educational technology' research: an initial investigation.
Scott Bulfin, Michael Henderson, Nicola F. Johnson, Neil Selwyn
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 3, 2014, págs. 403-414
Designing for technology-enabled dialogic feedback
Michael Henderson, Michael Phillips, Tracii Ryan
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 117-126
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados