InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Misconceptions of Upper-Secondary School Students on Doing Behavioral Sciences Research
Jan Elen, Yousra Piro, Britt Wevers, Louise Maddens, Annelies Raes
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 11, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: February), págs. 29-49
The effect of surprising events in a serious game on learning mathematics.
Pieter Wouters, Herre van Oostendorp, Judith ter Vrugte, Sylke vanderCruysse, Ton de Jong, Jan Elen
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 3, 2017, págs. 860-877
Pedagogical content knowledge in the context of foreign and second language teaching: a review of the research literature
Marie Evens, Jan Elen, Fien Depaepe
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 26, 2016, págs. 187-200
Hacia la mejora del rendimiento matemático pésimo en el primer ciclo de enseñanza secundaria: una comparación del potencial pedagógico de dos intervenciones
Frederick Kwaku Sarfo, Grace Eshun, Jan Elen, Kobina Impraim Adentwi
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 12, Nº. 34, 2014 (Ejemplar dedicado a: Emociones académicas en la universidad), págs. 763-784
Task complexity, student perceptions of vocabulary learning in EFL, and task performance.
Xiaoli Wu, Joost Lowyck, Lies Sercu, Jan Elen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2013, págs. 160-181
En búsqueda de evidencia convergente de creencias epistemológicas: una encuesta novel
Jeremy Briell, Geraldine Clarebout, Jan Elen
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 11, Nº. 30, 2013, págs. 473-500
Vocabulary learning from reading: examining interactions between task and learner related variables
Xiaoli Wu, Joost Lowyck, Lies Sercu, Jan Elen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 255-274
Karen D. Könings, Saskia Brand-Gruwel, Jan Elen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2012, págs. 512-532
Frederick Kwaku Sarfo, Jan Elen
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 9, Nº. 23, 2011, págs. 73-94
Exploración de los dibujos como vía de acceso a las creencias epistemológicas de los alumnos
Jeremy Briell, Jan Elen, Fien Depaepe, Geraldine Clarebout
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 8, Nº. 21, 2010, págs. 655-688
Instructional Guidance in Reciprocal Peer Tutoring With Task Cards
Peter Iserbyt, Jan Elen, Daniël Behets
Journal of teaching in physical education, ISSN 0273-5024, Vol. 29, Nº. 1, 2010, págs. 38-53
The foundation of students' perceptions
Jan Elen, Geraldine Clarebout
Academic Exchange Quarterly, ISSN 1096-1453, Vol. 8, Nº 1, 2004, págs. 267-271
Students¿ perspectives on learning environments
Joost Lowyck, Erno Lehtinen, Jan Elen
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 6, 2004, págs. 401-406
Instructional conceptions: Analysis from an instructional design perspective
Geraldine Clarebout, Joost Lowyck, Jan Elen
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 6, 2004, págs. 429-444
Note University teachers' beliefs about goals and characteristics of good instruction
Jan Elen, Mieke Clement, Geraldine Clarebout
International journal for Academic Development, ISSN 1360-144X, Vol. 8, Nº 1, 2003, págs. 159-163
Instructional design, towards consolidation and validation
Jan Elen, Geraldine Clarebout
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 3, 2001, págs. 1-11
Consolidation and Validation in Instructional Design.
Jan Elen, Geraldine Clarebout
Interactive Educational Multimedia, ISSN-e 1576-4990, Nº. 3, 2001, págs. 1-11
Acknowledging complexity: teaching practices at the core
Kathleen Feremans, Jan Elen, Ele Holvoet, Tim Christiaens
Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts / coord. por Juan José Mena Marcos, Ana García-Valcárcel Muñoz-Repiso, Francisco José García Peñalvo, Marta Martín del Pozo, 2017, ISBN 978-84-9012-769-8, págs. 189-197
Ellen Van Twembeke, Katie Goeman, Luc De Grez, Jan Elen
INNODOCT, 3rd International Conference on Innovation, Documentation and Teaching Technologies / Fernando Garrigós Simón (dir.), 2015, ISBN 978-84-9048-343-5, págs. 79-87
The relationship between learning chinese and visual-spatial working memory
Xiaoli Wu, Jan Elen
Actas del II Congreso Internacional Nebrija en Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas: en camino hacia el plurilingüismo : 26-28 de junio de 2014 / Cecilia Ainciburu (ed. lit.), 2014
A pedagogical agent's impact in an open learning environment
Geraldine Clarebout, Jan Elen
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2005): Porto, Portugal, December 14-16, 2005 / Kinshuk Kinshuk (ed. lit.), Demetrios Sampson (ed. lit.), Pedro Isaías (ed. lit.), Luís Rodrigues (ed. lit.), Patrícia Barbosa (ed. lit.), Vol. 2, 2005 (Short Papers), ISBN 972-8924-05-4, págs. 415-418
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados