InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Future preschool teachers’ mathematical questions during shared book reading
Emke Op ‘t Eynde, Fien Depaepe, Wim Van Den Noortgate, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 4, 2023, págs. 1707-1727
Multimodal learning analytics to investigate cognitive load during online problem solving
Charlotte Larmuseau, Jan Cornelis, Luigi Lancieri, Piet Desmet, Fien Depaepe
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 5, 2020, págs. 1548-1562
Pedagogical content knowledge in the context of foreign and second language teaching: a review of the research literature
Marie Evens, Jan Elen, Fien Depaepe
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 26, 2016, págs. 187-200
Do teachers have a relationship with their subject?: a review of the literature on the teacher-subject matter relation
Fien Depaepe, Philippe Noens, Geert Kelchtermans, Maarten Simons
Teoría de la educación, ISSN 1130-3743, Vol. 25, Nº 1, 2013, págs. 109-124
Preschool teachers’ selection of picture books for mathematics instruction: An interview study
Suzanne Elise Splinter, Fien Depaepe, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, págs. 19-26
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados