InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Hoang Yen Phuong, Kris Van Den Branden, Elke Van Steendam, Lies Sercu
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 166, Nº. 1, 2015, págs. 37-93
Task complexity, student perceptions of vocabulary learning in EFL, and task performance.
Xiaoli Wu, Joost Lowyck, Lies Sercu, Jan Elen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2013, págs. 160-181
Vocabulary learning from reading: examining interactions between task and learner related variables
Xiaoli Wu, Joost Lowyck, Lies Sercu, Jan Elen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 255-274
Foreign language teachers and their role as mediators of language-and-culture: A study in Mexico
Phyllis M. Ryan, Lies Sercu
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 50, 2009
Acquiring Multilingualism at School: What Translation Tasks Tell Us about Adolescents' Use of the Multilingual Lexicon
Lies Sercu
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 4, Nº. 1, 2007, págs. 52-75
The effect of task complexity and task conditions on foreign language development and performance: three empirical studies
Lies Sercu, Lieve De Wachter, Elke Peters, F. Kuiken, Ineke Vedder
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 152, 2006, págs. 55-84
Foreign language teachers and intercultural competence teaching: are they in favour or against it?: results from an international investigation
Lies Sercu
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 151, 2006, págs. 15-31
La construcción del aprendizaje cultural: análisis de las percepciones del profesorado de inglés
Paloma Castro Prieto, Lies Sercu, María del Carmen Méndez García
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 6, 2005-2006, págs. 151-172
Culture teaching in foreign language education: EFL teachers in Spain as cultural mediators
Lies Sercu, María del Carmen Méndez García, Paloma Castro Prieto
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 1, 2004, págs. 85-102
Foreign language teachers and their role as mediators of language-and-culture: A study in Mexico
Phyllis M. Ryan, Lies Sercu
Estudios de lingüística aplicada, ISSN 0185-2647, Nº. 37, 2003, págs. 99-118
Contextualising the Foreign Language: An Investigation of the Extent of Teachers' Sociocultural Background Knowledge
María del Carmen Méndez García, Paloma Castro Prieto, Lies Sercu
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 24, Nº. 6, 2003, págs. 496-512
Effective instructional strategies in collaborative revision in efl: two empirical studies
Elke Van Steendam, Gert Rijlaarsdam, Lies Sercu, Huub van den Bergh
Learning to Write Effectively: current Trends in European Research / coord. por Mark Torrance, Denis Alamargot, Montserrat Castelló Badia, Franck Ganier, Otto Kruse, Anne Mangan, Liliana Tolchinsky Landsmann, Luuk van Waes, 2012, ISBN 978-17-80-52929-5, págs. 131-134
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados