An Evaluation of Fear of COVID-19 Scale in Professional Filipino Teachers
Michael Cahapay, Jeorge Louie Anoba, Romina Amador, Kenneth Garcia, Erwin Rotas, Thalia Carreon
págs. 1-13
La formación virtual en tiempos de COVID-19. ¿Qué hemos aprendido?
Julio Cabero Almenara, Rubicelia Valencia Ortiz, Antonio Palacios Rodríguez
págs. 14-26
Juegos didácticos en la educación secundaria: involucrar futuros maestros en la búsqueda de nuevas estrategias de enseñanza
Luana Rocha da Silva Santos, Maria José Souza Pinho, Mariana Santos de Jesus, Amanda Kalil
págs. 27-44
págs. 45-58
Citizenship, heritage and inclusive education: construction of a category system for the analysis of didactic experiences
Emilio José Delgado Algarra, José Antonio Vela Romero, Eloy López Meneses, César Bernal Bravo
págs. 59-72
Daniel Cebrián Robles, José Manuel Hierrezuelo Osorio, Antonio Joaquín Franco Mariscal, Isabel María Cruz Lorite
págs. 73-83
págs. 84-100
págs. 101-120
Changes in the organization of the educational process during the Covid-19 pandemic period: analysis of pre-school teachers' experiences
Rasa Braslauskienė, Reda Jacynė, Aida Norvilienė, Sada Ramanauskienė, Neringa Strazdienė
págs. 121-134
págs. 135-151
Perceptions of university students about virtual reality as a didactic resource: a pre-experimental study with a control and experimental group
Eduardo Menjivar Valencia, Enrique Sánchez Rivas, Julio Ruiz Palmero, Francisco David Guillén Gámez
págs. 152-171
págs. 172-185
The computer devices and applications used by the teachers of the Ibarra Educational Unit
Jorge Iván Albuja León, Francisco Ignacio Revuelta Domínguez, Nhora Magdalena Benitez Bastidas
págs. 186-197
Implementing kiva antibullying program in pioner schools in Spain
Blanca López-Catalán, Tiina Mäkelä, Francisca J. Sánchez Sánchez, Luis López Catalán
págs. 198-214
Percepción de los estudiantes de Pedagogía de la Universidad de Granada sobre las actitudes de fomento de la creatividad en el aula: estudio evaluativo
págs. 215-230
págs. 231-242
págs. 243-256
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados