The Phenomenon of Leading without Guidebook: Educational Leadership Practices of Philippine School Principals in Virulent COVID-19 Times
Michael Cahapay
IJELM, International Journal of Educational Leadership and Management, ISSN-e 2014-9018, Vol. 10, Nº. 1, 2022, págs. 2-24
Michael Cahapay, Nathaniel F. Bangoc II
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 18, 2022, págs. 296-306
Fear of COVID-19 and Remote Teaching Burnout of Philippine K to 12 Teachers
Thalia Carreon, Erwin Rotas, Michael Cahapay, Kenneth Garcia, Romina Amador, Jeorge Louie Anoba
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, ISSN-e 2386-4303, n. 15, 2021, págs. 552-567
Senior Citizens during COVID-19 Crisis in the Philippines: Enabling Laws, Current Issues, and Shared Efforts
Michael Cahapay
Research on Ageing and Social Policy: (RASP), ISSN-e 2014-671X, Vol. 9, Nº. 1, 2021, págs. 1-25
The Essence of Education in Disruptive COVID-19 Crisis: Capturing the Lived Experience of College Students in the Philippines
Michael Cahapay
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, ISSN-e 2014-3680, Vol. 10, Nº. 3, 2021, págs. 22-39
Involvement of Parents in Remote Learning of Children amid COVID-19 Crisis in the Philippines: A Transcendental Phenomenology
Michael Cahapay
RISE, ISSN-e 2014-3575, Vol. 10, Nº. 2, 2021, págs. 171-192
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados