Research Landscapes in Vocational Education and Training (VET): National Enquiries and Cross-National Concerns : An introduction
págs. 11-14
págs. 15-32
German Transplant Companies in China: How do Companies Solve the Problem of Skill Formation at the Shop-Floor Level?
págs. 33-43
Emotional Capital: the Set of Emotional Competencies as Professional and Vocational Skills in Emotional Works and Jobs
págs. 44-61
Developing Knowledge through Different Spaces in Work-Related Settings: Insights from the UK
págs. 62-75
págs. 76-94
Implementation of Dual Apprenticeship Structures in German Plants Abroad: Boundary Objects in Educational Transfer
págs. 95-109
Educating Judgment: Learning from the didactics of philosophy and sloyd
págs. 110-128
Apprenticeship contract termination and dropout from VET: a comparison of educational-political challenges and strategies in Norway and Switzerland
págs. 129-147
Challenges of development work: Instrumentality and constellation of rules as conceptual resources
págs. 148-159
Complex transitions between different learning contexts: a case study from a French vocational school
págs. 160-178
From coal to knowledge: A history of the VET policies in the European Union
págs. 179-201
Segmentación y sistemas educativos: un análisis a través de la comparación de los cambios para la escuela secundaria en Europa y América Latina
págs. 202-219
Educación cívica y educación ciudadana en México: una perspectiva global y comparada
págs. 220-239
La Historia de la Educación tras Bolonia: ¿hacia la extinción?
Antonio Francisco Canales Serrano, Yasmina Álvarez González, María José Tacoronte Domínguez
págs. 240-261
Dos apuestas por redefinir las funciones del Estado respecto al trabajo magisterial: reformas educativas recientes en México y Ecuador
págs. 262-281
págs. 282-296
págs. 297-314
Es reseña de:
Internacionalização da educação: Discursos, práticas e reflexos sobre as políticas educativas
C. Da Cunha, J. Viera de Sousa, M. Abádia da Silva
Belo Horizonte : Fino Traço, 2016
págs. 315-318
Es reseña de:
Panorama de la educación 2016. Indicadores de la OCDE. Informe español
Madrid : Secretaría General Técnica, 2016
págs. 319-322
Es reseña de:
La formación inicial del profesorado de educación secundaria / coord. por Juan Manuel Fernández Soria, Manuel López Torrijo, José Ignacio Cruz Orozco, Javier Bascuñán Cortés, Santiago Mengual Andrés, Sandra García de Fez, María del Carmen Lloret Català, Roser Grau Vidal
Tirant lo Blanch, 2016. Márgenes. ISBN 978-84-16556-67-0
págs. 323-325
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados