A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear.
págs. 3-12
Robobo: la siguiente generación de robot educativo
Francisco Bellas Bouza, A. Prieto, Richard J. Duro Fernández
págs. 13-30
págs. 31-48
Un concurso de cortos para el refuerzo pedagógico y la mejora de la participación del alumnado
Diego Fernández, Fidel Cacheda, Francisco Javier Nóvoa de Manuel, Víctor Carneiro
págs. 49-62
págs. 63-80
“O cofre dos libros”: unha proposta de ensino-aprendizaxe de Literatura Infantil e Xuvenil a través de Twitter
págs. 81-100
págs. 101-110
Incentivos para la participación activa del alumnado: experiencia en materias de contabilidad
María Jesús Rodríguez Gulías, Cristina Anido, María Flora Muíño Vázquez
págs. 111-123
págs. 125-138
págs. 139-154
Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectos
págs. 155-168
págs. 169-182
págs. 183-192
págs. 193-206
págs. 207-224
Experiencia de aprendizaje-servicio (ApS) solidario en el grado de Español: Estudios Lingüísticos y Literarios de la Universidad de A Coruña
págs. 225-242
First Dates: el proyecto y la teoría
Fernando Agrasar-Quiroga, Luz Paz Agras, Zaida Garcia-Requejo
págs. 245-260
El aula como escenario de innovación docente 2.0
José Ramón Alonso Pereira, Enrique M. Blanco Lorenzo, Juan Antonio Caridad Graña, Antonio Santiago Río Vázquez
págs. 261-270
Mudando o enfoque: da sesión maxistral aos grupos cooperativos en Matemáticas Financeiras
págs. 271-284
págs. 285-318
Aprendizaje cooperativo para la sensibilización en violencia de género
María Jesús Movilla Fernández, Carla Freijomil Vázquez, Sara Fernández-Basanta, Carmen Coronado
págs. 319-329
Antecedentes de los talleres de arquitectura: una colaboración entre docentes
págs. 331-350
págs. 351-360
págs. 361-376
págs. 377-388
Laboratorio virtual para la adquisición de conceptos umbrales en ingeniería hidráulica
María Bermúdez Pita, Luis Cea, Jerónimo Puertas, Luis Pena Mosquera
págs. 391-393
O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe
Paula-María Castro-Castro, Adriana Dapena, María José Pereira Sáez, Francisco Javier Vázquez Araujo
págs. 394-396
Uso de prácticas reales y virtuales para el uso de cuestionarios conceptuales en la Física Aplicada
Juan José Galán-Díaz, Margarita Martínez-Díaz, Ana María Rodríguez Pasandín, Ignacio Pérez Pérez
págs. 397-398
Modelos de información de la edificación (BIM) en la docencia de Arquitectura
Pepe Vázquez-Rodríguez, Dolores Otero Chans, Javier Estévez-Cimadevila, Félix Suárez-Riestra
págs. 399-401
Dolores Guadalupe Álvarez Orozco, José Felipe Ojeda Hidalgo, María Dolores Sánchez Fernández, María Magdalena Rodríguez
págs. 403-406
págs. 407-409
Responsabilidad Social: perspectiva del alumnado de Administración y Dirección de Empresas
María Dolores Sánchez Fernández, Martha Ríos Manríquez, María Magdalena Rodríguez, Valentín Alejandro Martínez Fernández
págs. 410-414
págs. 415-417
Elaboración y defensa de trabajos en el entorno de producción audiovisual mediante tutorías grupales
págs. 419-420
págs. 421-422
La materia “Geografía Física” del Grado en Biología: metodología activa de aprendizaje
págs. 423-424
Aprendizaxe baseada en problemas en Xenética Molecular
Antón Vila-Sanjurjo, María Luisa Martínez Martínez, Ana Insua
págs. 425-426
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados