págs. 1-12
PPP and Beyond: Towards a Learning-Centred approach to teaching grammar
págs. 13-26
More than words vs. the last word: training novice translator
págs. 27-40
págs. 41-47
The cognitive writing process: a coherent approach to teaching the writing skill to L2 students
págs. 49-59
págs. 61-70
Communication for specific purposes: integrating culture in the teaching of LSP
págs. 71-77
págs. 79-94
Testing oral skills in L2: prochievement speaking tests
págs. 95-109
La enseñanza del uso de la cita en el artículo de investigación: una aproximación pragmática
págs. 111-122
págs. 123-136
El uso de la internet en la adquisición de vocabulario técnico
Asuncion Jaime Pastor, Montserrat Perera Gomà, Miguel Ángel Candel Mora
págs. 127-148
págs. 149-158
Applying cross-cultural speech act research to the EFL classroom: the teaching of compliment responses
págs. 159-170
Language learning: a network-building process
págs. 171-177
Un desenvolvimiento comunicativo de los alumnos no es posible sin una adecuada capacitación socioauditiva: la importancia de una instrucción específica encaminada al desarrollo de la comprensión oral
págs. 179-189
págs. 191-201
El desarrollo de la competencia sociopragmática de los estudiantes de una L2: algunas implicaciones metodológicas de la "Teoría de la relevancia"
págs. 203-217
págs. 219-229
págs. 231-241
págs. 243-259
págs. 261-269
págs. 271-275
págs. 277-289
Lexical phrases: a pivotal aspect in language learning. Cognitive acquisition or pragmatic competence?
págs. 291-300
págs. 301-315
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados