Periodo de publicación recogido
|
|
|
Leah J. Scharlott, Dalton W. Rippey, Vanessa Rosa, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 3, 2024, págs. 777-788
A Review of Research on the Teaching and Learning of Chemical Bonding
Kevin H. Hunter, Jon Marc G. Rodriguez, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2451-2464
You Are What You Assess: The Case for Emphasizing Chemistry on Chemistry Assessments
Ryan L. Stowe, Leah J. Scharlott, Vanessa R. Ralph, Nicole M. Becker, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 8, 2021, págs. 2490-2495
From Ideas to Items: A Primer on the Development of Ordered Multiple-Choice Items for Investigating the Progression of Learning in Higher Education STEM
Katherine Lazenby, Morgan E. Balabanoff, Nicole M. Becker, Alena Moon, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 714-729
Supporting Engagement in Metamodeling Ideas in General Chemistry: Development and Validation of Activities Designed Using Process Oriented Guided Inquiry Learning Criteria
Jon Marc G. Rodriguez, Katherine Lazenby, Leah J. Scharlott, Kevin H. Hunter, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4276-4286
Analyzing Students’ Construction of Graphical Models: How Does Reaction Rate Change Over Time?
Jon Marc G. Rodriguez, A. Rayford Harrison, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 11, 2020, págs. 3948-3956
A Review of Research on Process Oriented Guided Inquiry Learning: Implications for Research and Practice
Jon Marc G. Rodriguez, Kevin H. Hunter, Leah J. Scharlott, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3506-3520
Exploring the Productive Use of Metonymy
Jon Marc G. Rodriguez, Avery R. Stricker, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 8, 2020, págs. 2065-2077
Undergraduate Chemistry Students’ Epistemic Criteria for Scientific Models
Katherine Lazenby, Avery Stricker, Alexandra Brandriet, Charlie A. Rupp, Nicole M. Becker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 1, 2020, págs. 16-26
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados