InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From Ideas to Items: A Primer on the Development of Ordered Multiple-Choice Items for Investigating the Progression of Learning in Higher Education STEM
Katherine Lazenby, Morgan E. Balabanoff, Nicole M. Becker, Alena Moon, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 714-729
Solaire A. Finkenstaedt-Quinn, Audrey S. Halim, Timothy G. Chambers, Alena Moon, R.S. Goldman, Anne Ruggles Gere, Ginger V. Shultz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 11, 2017, págs. 1610-1617
Decentering: A Characteristic of Effective Student–Student Discourse in Inquiry-Oriented Physical Chemistry Classrooms
Alena Moon, Courtney Stanford, Renée Cole, Marcy Towns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 7, 2017, págs. 829-836
The Citation Index of Chemistry Education Research in the Journal of Chemical Education from 2008 to 2016: A Closer Look at the Impact Factor
Jon Marc G. Rodriguez, Kinsey Bain, Alena Moon, Michael R. Mack, Brittland K. DeKorver, Marcy H. Towns
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 5, 2017, págs. 558-562
Analysis of Instructor Facilitation Strategies and Their Influences on Student Argumentation: A Case Study of a Process Oriented Guided Inquiry Learning Physical Chemistry Classroom
Courtney Stanford, Alena Moon, Marcy Towns, Renée Cole
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 9, 2016, págs. 1501-1513
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados