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Followers’ reactions to influencers’ Instagram posts
Daniel Belanche Gracia, Marta Flavián, Sergio Ibáñez Sánchez
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 37-53
The impact of consumers’ positive online recommendations on the omnichannel webrooming experience
Carlos Orús Sanclemente, Raquel Gurrea Sarasa, Sergio Ibáñez Sánchez
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 23, Nº. 3, 2019, págs. 397-413
Carlos Orús Sanclemente, Patricia Álava, Sergio Ibáñez Sánchez
Revista de gestión pública y privada, ISSN-e 2387-0249, Nº 22-23, 2017-2018, págs. 5-39
Follow the leader... or not: Influencer-product-follower congruence on Instagram
Daniel Belanche Gracia, Luis V. Casaló Ariño, Marta Flavián, Sergio Ibáñez Sánchez
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings / coord. por Lucía Porcu, Salvador del Barrio García, 2021, ISBN 9788433868312, págs. 141-145
Exploring users' responses towards Face Filters: Implications for social media and brands
Carlos Flavián Blanco, Sergio Ibáñez Sánchez, Carlos Orús Sanclemente
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings / coord. por Lucía Porcu, Salvador del Barrio García, 2021, ISBN 9788433868312, págs. 262-266
Daniel Belanche Gracia, Luis V. Casaló Ariño, Sergio Ibáñez Sánchez, Carlos Orús Sanclemente, Alfredo Pérez Rueda
Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC: experiencias en 2018 / coord. por José Luis Alejandre Marco, 2019, ISBN 978-84-17873-44-8, págs. 113-123
Engaging customers before the trip: experimental analysis of the role of virtual and augmented reality in the creation of tourism pre-experiences
Sergio Ibáñez Sánchez
Tesis doctoral dirigida por Carlos Orús Sanclemente (dir. tes.), Carlos Flavián Blanco (dir. tes.). Universidad de Zaragoza (2020).
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