Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engaging audiences in the digital age: A proposal for students’ training in multimodal literacies using YouTube research dissemination videos
Carolina Girón García, Edgar Bernad-Mechó
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 41, 2024
Carolina Girón García, Noelia Gargallo Camarillas
Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation: revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I = cultural studies journal of Universitat Jaume I, ISSN 1697-7750, Nº. 30, 2023, págs. 107-130
Ricardo Casañ Pitarch, Carolina Girón García, Christina Holgado Sáez
Tabanque: Revista pedagógica, ISSN 0214-7742, Nº 34, 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: Intervenciones educativas en clave de Educación para el Desarrollo y la Ciudadanía Global (EpDyCG)), págs. 68-87
A mixed-methods study of online learning in the EFL classroom
Carolina Girón García, Sorina Boghiu Balaur
Revista de lingüística y lenguas aplicadas, ISSN 1886-2438, Nº. 16, 2021, págs. 95-122
Multimodal and Perceptual Learning Styles: Their Effect on Students’ Motivation in a Digital Environment
Carolina Girón García, Noelia Gargallo Camarillas
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 28, Nº. 2, 2020, págs. 23-38
Analysing the Digital World and its Metaphoricity: Cybergenres and Cybermetaphors in the 21st Century
Carolina Girón García, Montserrat Esbrí Blasco
Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation: revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I = cultural studies journal of Universitat Jaume I, ISSN 1697-7750, Nº. 22, 2019 (Ejemplar dedicado a: La metáfora en la comunicación social / Metaphor in social communication), págs. 21-35
Oral-based rubrics design: a case study with undergraduate Spanish students in ESP settings
Carolina Girón García, Claudia Llopis-Moreno
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 8, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: August/September 2015), págs. 47-77
Literacy and Technologies in EFL Settings: Fostering Reading Comprehension on the Internet
Carolina Girón García
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 8, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: May/June 2015: Monograph), págs. 69-100
Digital Literacy and Metaphorical Models
Carolina Girón García, Ignasi Navarro Ferrando
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, ISSN-e 2341-2593, Vol. 1, Nº. 2, 2014, págs. 160-180
Sara Boghiu Balaur, Carolina Girón García
Transformative Trends in Language Education: Pioneering Autonomous Learning Technologies / Jelena Bobkina (ed. lit.), Elena Domínguez Romero (ed. lit.), 2024, ISBN 9783631903216, págs. 231-261
Using "cybertasks" to integrate technology and writing skills into 21st century higher-education: an analysis of students’ perceptions
Carolina Girón García, Antonio José Silvestre López
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 4th-6th, 2022, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 1431-1441
Metaphors in the digital world: the case of metaphorical frames in "Facebook" and "Amazon"
Montserrat Esbrí Blasco, Carolina Girón García, María Luisa Renau
Current approaches to metaphor analysis in discourse / coord. por Ignasi Navarro Ferrando, 2019, ISBN 978-3-11-062588-2, págs. 131-153
Exploring "Spontaneous" new literacies through "Cybertasks"
Carolina Girón García
Multiple voices in academic and professional discourse: current issues in specialised language research, teaching and new technologies / Sergio Maruenda-Bataller (ed. lit.), Begoña Clavel Arroitia (ed. lit.), 2011, ISBN 978-1-4438-2971-7, págs. 490-496
Carolina Girón García
Helping people to learn foreign languages: teach-niques and teach-nologies / coord. por Imelda Katherine Brady, 2009, ISBN 978-84-96353-88-6, págs. 79-88
The Engineer. English Language for Industrial Engineering
Ricardo Casañ Pitarch, Carolina Girón García, Christina Holgado Sáez, Julia Haba Osca
Universitat Politècnica de València, edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València, 2023. ISBN 978-84-1396-159-0
The Engineer. English Language for Industrial Engineering
Ricardo Casañ Pitarch, Carolina Girón García, Christina Holgado Sáez, Julia Haba Osca
Universitat Politècnica de València, edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València, 2023. ISBN 978-84-1396-077-7
Carolina Girón García
Tesis doctoral dirigida por María Luisa Villanueva Alfonso (dir. tes.), Ignasi Navarro Ferrando (dir. tes.). Universitat Jaume I (2013).
Tesis doctoral dirigida por Carolina Girón García (dir. tes.), Ignasi Navarro Ferrando (dir. tes.). Universitat Jaume I (2024).
Tesis doctoral dirigida por Ignasi Navarro Ferrando (dir. tes.), Carolina Girón García (codir. tes.). Universitat Jaume I (2022).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados