Instituciones
Área de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engaging audiences in the digital age: A proposal for students’ training in multimodal literacies using YouTube research dissemination videos
Carolina Girón García, Edgar Bernad-Mechó
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 41, 2024
Organizational metadiscourse across lecturing styles in Humanities lectures: uses and distribution
Edgar Bernad-Mechó
Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 36, 2024, págs. 55-70
Combining Multimodal Techniques to Approach the Study of Academic Lectures: A Methodological Reflection
Edgar Bernad-Mechó
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 43, Nº 1, 2021, págs. 178-198
A multimodal perspective on content and language teaching in higher education
Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education / coord. por Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó, 2024, ISBN 978-1-032-07131-2, págs. 1-8
Preparing doctoral students for conference presentations: Teaching multimodal academic literacy and the role of organizational metadiscourse
Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education / coord. por Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó, 2024, ISBN 978-1-032-07131-2, págs. 184-201
Organizational metadiscourse across lecturing styles: Engagement beyond language
Edgar Bernad-Mechó, Inmaculada Fortanet Gómez
Engagement in Professional Genres / coord. por Carmen Sancho Guinda, 2019, ISBN 9789027202185, págs. 321-340
Multilingual Profile of Master Courses Students at Universitat Jaume
Edgar Bernad-Mechó, Montserrat Esbrí Blasco, Inmaculada Fortanet Gómez
Investigació en ciències humanes i socials / Rosa Agost Canós (ed. lit.), 2013, ISBN 978-84-8021-959-4, págs. 115-125
A multimodal approach to metadiscourse as an organizational tool in lectures
Edgar Bernad-Mechó
Tesis doctoral dirigida por Inmaculada Fortanet Gómez (dir. tes.). Universitat Jaume I (2018).
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education
coord. por Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó
Routledge Reino Unido, 2024. ISBN 978-1-032-07131-2
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados